Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beş dakikaya sığdırdıklarımız

Beş dakikaya sığdırdıklarımız
 

Ambulans 5 dakika önce gelebilseydi, hayatta kalabilirdi.

5 Dakika önce yola çıksaydı servise yetişebilirdi.

Beş dakika daha otursaydınız, belki oğlumu da görürdünüz.

Uçağı 5 dakika ila kaçırmışım demek.

5 Dakikada kaç elma soyabilirsin?

5 Dakikan var mı sana birşey anlatacağım.

Kızım 5 dakika uğrayıver de, sana yaptığım dolmadan vereyim.

Oooo ne kadar hızlısın, 5 Dakikada Beşiktaş vallahi.

Anne tamam yaaaa 5 Dakika sonra çöpü dökeceğim.

Bak 5 Dakika oturup kalkacağız, uzatmak yok ona göre.

Son golü 5. Dakikada yemişler, pes vallahi.

Tüh yahu, 5 Dakika yanından ayrıldım, soğanlar kapkara oluvermiş.

Ablalar abiler, sadece 5 Dakikanızı alacağım.

Süreniz 5 Dakika ve başladı.

Ben bu kızı 5 Dakikada tavlarım.

Bilemedin 5 Dakikada İskeledeyim.

Oyunumuza 5 Dakika ara veriyoruz.

Anne bak, 5 Dakika sonra yataktan kalkıcam söz.

Ya bi, 5 Dakika duramadın konuşmadan.

Tüm olay 5 Dakikada olup bitmiş, inanamadım.

Çok akıllı kız vallahi, 5 Dakikada anladı numarayı.

Sınavın bitişine son 5 Dakikanız kaldı.

Filmin başlamasına daha 5 Dakika var.

Reklamlar en az 5 Dakika sürer.

5 Dakika kıpırdamadan bir dur be kızım.

5 Dakika sizlerle bayramlaşıp çıkıyorum internetten.

Herkese mutlu, sağlıklı, sohbeti, muhabbeti bol bir bayram dilerim. Sevgiyle kalın.

 

 
Toplam blog
: 46
: 826
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

Küçük bir gülümseyiş ya da farkındalıklar yaratacak atıştırmalık öyküler yazmayı planlıyorum, bun..