Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

10 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Beslediğim duygularım

Beslediğim duygularım
 

 

Sonbahar hüznü gibi döküldü umutlarım,
Koskoca bir hiçti, sanki geçmişte yaşadıklarım,
Nameler sıralandı boğazıma, Pervasızca haykırışlarım,
Esir ettin sevdiğim beni, beslediğim duygularım.
 
Bir yağmur misali, akar oldu göz pınarlarım,
Özlemle yuğruldu, yüreğime akan sevdalarım,
Hergün hüzünü, beste ile doldurduğum şarkılarım,
Esir ettin sevdiğim beni, beslediğim duygularım.
 
Sabahım akşam olmadı, gecelerim hiç aydınlanmadı,
Issız yatağımda, buz kesmiş tenim sensiz sabahladı,
Gökyüzne baktığım zaman, sanki sen yıldızlar bir bir kaydı,
Esir ettin sevdiğim beni, beslediğim duygularım.
 
Birazıcık dalar gibi olsam, dudaklarında ismin vardı,
Ateşler içinde verem misali, gözlerim hep seni aradı,
Yorgun düşüncelerim, hep yaşadığım sendeki sevdalardı,
Esir ettin sevdiğim beni, beslediğim duygularım.
 
Sen benim göğsümde yükselen, sevda çiçeği koca çınar,
Kök saldın kalbimin derinliklerine şimdi yoksun ne yazar,
Bir hasta adam gibi savrulurum, sensiz hayat beni bozar,
Esir ettin sevdiğim beni, Beslediğim duygularım.
 
Ayhan İÇÖZ
10.02.2012 saat:23.00
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..