Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Beyazın karşısında hiç bu kadar utanmadım

Beyazın karşısında hiç bu kadar utanmadım
 

Sen kendince doğru bir hayat yaşadığını ve fedakarlıklarını düşünürsün. Sistemden nemalanırken nedenlere sahipsindir işte, her çıkar ilişkin bir ama ile başlayan açıklamalara sahiptir.

Kendi hedeflerin için planlar yapmak insanları basamak olarak kullanmak 'dünya gerçeğidir' ... Çevrende, sisteminde yolsuzluklar haksız kazançlar sıradan gelir ve artık o sıradan insanlar beydir, önderdir, bazıları senin için en doğruyu bilendir...

Sonra mı...

Biri ayakkabılarımı çıkartayım mı der, sedye kirlenmesin...
Biri de beni bırakın der Mahmut'u alın.... Onun eşi hamile...

Lan CAN BU !
Cehennemden çıkan adamlarsınız siz KORKMADINIZ MI !
Daha az korkularda kimliğini satan bunca insan arasında, basit telaşlar için ideallerimizi satan bizler arasında, sistemden nemalanmak için k..ç öpenlerin dünyasında SİZ KİMSİNİZ !

NASIL BİR MADENDİR Kİ O içerisinden Adile Naşit'in siyah beyaz ekranlarındaki o temiz mahalle insanları çıkıyor... Nasıl bir madendir ki o 'kara Murat benim' diyen insanlar bir başkası için kalmayı tercih ediyor...

Nasıl bir madendir ki o bunca siyaha dönmüş kararmış sistemin içerisinde beyaz bu kadar lekesiz kalabiliyor...

Tarafınız ne olursa olsun yandaş cümlelerinizi sıralamayın, siyaset içerisinde hizmet adına kurduğunuz cümlelerinize sktr çekip bir ara verin ! Ah Neyzen seninle karşılıklı içmek vardı bu gece yarın gece her gece... İnsan olarak yüreğime lekesiz, beyaz gözyaşları düştü, bana ait olmayan....

İçim yanıyor insanım; beyazın karşısında hiç bu kadar utanmadım...

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 355 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..