Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '12

 
Kategori
Dünya
 

Beykoz gençlerini Avrupa’ya hazırlıyor

Beykoz gençlerini Avrupa’ya hazırlıyor
 

Beykoz Belediyesi gençlere AB yolunu gösteriyor


Avrupa Birliği fırsatlarını gençlere sunmayı hedefleyen Eurodesk Temas Noktası Pembe Ev Gençlik Merkezi, Beykoz Belediyesi'nin de desteğiyle 7 Ekim Pazar günü saat 13.00'te Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kültür Merkezi'nde AB GENÇLİK PROGRAMLARI tanıtım etkinliğini gerçekleştirecek.

AB Programlarından yararlanmak isteyen Beykozlu gençlere rehberlik etmek amacıyla düzenlenen tanıtım etkinliğinde, gençlere iş, eğitim ve meslek fırsatı sunan programlara başvuru koşulları ve izlenmesi gereke yollar konusunda uzmanlar tarafından aydınlatıcı bilgiler verilecek.
15-30 yaş arası gençlere açık olan programa katılım ücretsiz.

Eurodesk Nedir?
Pembe Ev Gençlik Merkezi Eurodesk Türkiye Temas Noktaları'ndan biridir. Eurodesk; Gençler için eğitim ve gençlik alanlarındaki Avrupa fırsatları ve gençlerin Avrupa faaliyetlerine katılımı hakkında bilgi sağlayan Avrupa Bilgi Aktarım Ağıdır. Tüm Program ülkelerinde kurulmuş olan Eurodesk Türkiye'de Türk Ulusal Ajansı tarafından 2008 yılında faaliyete geçirilmiştir.

PROGRAM:

Tarih: 7 Ekim 2012 Pazar
Saat:13:00
Yer: Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kültür Merkezi
Haber: Kader Gür

 
Toplam blog
: 141
: 515
Kayıt tarihi
: 04.09.12
 
 

1972 yılında Rize Güneysu'da doğdu. Eğtim hayatını orada tamamladı. Zaman içinde Avrupa'nın bir ç..