Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Mizah
 

Beyonce ile benim doğumumun ortak noktaları

Beyonce ile benim doğumumun ortak noktaları
 

Hamileliğinin sahte olduğu konusunda onca söylentiden sonra Beyonce nihayet doğurdu. 30 yaşındaki Beyonce ile kocası Jay Z., 7 Ocak’ta, normal doğumla, 3 kilo 175 gram olarak dünyaya gelen kızlarına “Blue Ivy Carter” ismini verdiler. Doğum, daha önce Tina Fey gibi ünlülerin de doğum yaptığı Manhattan’daki Lenox Hill Hastanesinde gerçekleşti.

 

Doğum Dedikoduları

Senenin en merakla beklenen doğumundan sonra, tabii ki ortalıkta çeşitli söylenceler dolaşmaya başladı. Ah! Ünlüler hakkındaki dedikodular beni çok eğlendiriyor. İşte Beyonce’nin doğumu hakkındaki söylenenler:

  • Rahatlık ve güvenlik mevzusu: Beyonce’nin doğum sırasındaki rahatı ve güvenliği için, Jay Z. kesenin ağzını açmış. Karısının doğum yaptığı hastanenin restore edilmesi için 1.3 milyon$ harcamış. Vay babam vay! Restorasyon çalışmalarının içinde Beyonce’nin odasına kurşun geçirmez kapı takılması ve pencerelerin koyulaştırılması varmış. Hastanenin çevresinde ise özel güvenlik görevlileri bulunuyormuş. Şimdi düşünüyorum da sevgili Beyonce ile ne kadar çok ortak yönümüz var. Benim kocam da oğlumuz Can’ın doğumu sırasında benim rahatlığım için kesenin ağzını açmıştı. Sonra— kesemiz üşümesin diye ağzını kapattı. Odamı restore etmek için — evden kurşun geçirmez yastık ve battaniye getirdi. Pencerelerimin koyulaşması için— perdeleri sıkı sıkıya örttü. Güvenlik mi? O konu ile kendisi özel olarak ilgilendi.
  • Talihsiz bir gün seçimi: Tabii Beyonce’nin çevresinde dönen bu kadar güvenlik önleminden sonra, onunla aynı hastanede doğum yapan diğer anneler ateş püskürmüş. Annelerin bebek odasındaki çocuklarını görme ve emzirme talebi “şu anda orada Beyonce’nin ailesi var. Lütfen biraz bekleyin” diyerek geri çevrilmiş. Cık-cık-cık. Anlayışsızlığa bakar mısınız? Siz de aynı gün doğum yapmasaydınız kardeşim. 365 günün içinde Beyonce ile aynı günü mü buldunuz.
  • Hedef şaşırtma: Beyonce hastaneye yatarken “Ingrid Jackson” takma adını kullanmış. İlginç bir seçim. Casablanca filminin meşhur aktristi Ingrid Bergman’ın adıyla, popun kralı Michael Jackson’un soyadının birleşimi. Ben de hedef şaşırtmak için doğumum esnasında Tanla ismi ile hastaneye yatmıştım. Oldukça başarılı oldu. Kimse sallamadı.
  • Nerelere yatırsam: Minik Ivy’nin yatağı Posh Tots çocuk mobilyası mağazasının özel karyola serisinden seçilmiş. Fiyatı da çok uygun 20.000$’cık. Hiç üşenmedim, araştırmacı gazeteciliğimi sizler için konuşturdum. Posh Tots’un web sitesine gidip, bahsedilen karyolayı buldum. Çok güzel gözüküyor değil mi? Ivy bunun içinde, kolik molik dinlemeden, mışıl mışıl uyur. Can bizim İkea’dan aldığımız karyolada neden rahat uyuyamıyor anlaşıldı. Aslında biz de karyola için 20.000$ harcayacaktık da, son anda Kuzey, “Hayatım, matematikte sıfırların önemi yok değil mi?” dedi Ben de hiç şüphelenmeden “Tabii ki kocacım, sıfır en önemsiz sayıdır.” demiş bulundum. O da karyola için ayırdığımız bütçeden sondaki 2 sıfırı silmiş. Olan Can’a oldu. Şimdi 20.000$ yerine 200$’lık karyolada uyumaya çalışıyor yavrucak.

Minik Ivy'nin olası karyolası: Prenseslere layık değil mi?

  • Şarkıya gel: Babası bebek Ivy’nin dünyaya gelişi şerefine Glory (Zafer) isimli özel bir şarkı bestelemiş. Şarkının içinde Ivy’nin daha hastanede iken “agu-bıcı” diye çıkardığı sesler var. Glory şimdiden R&B/hip-hop müzik listelerinde yerini buldu. Böylece Ivy’de bir şarkıda arka vokal yapan en genç sanatçı! oldu. Jay-Z şarkıda karısının Ivy’ye Paris’te hamile kaldığını söylüyor ve ondan önce bir de düşük yaptığını itiraf ediyor.
  • Hediye yağmuru: Söylentilere göre Oprah Winfrey, minik Ivy’e bir araba bagajını dolduracak kadar çocuk kitabı göndermiş. Beyonce’nin eski grubu Destiny’s Child’dan Kelly Rowland’da, Ivy için, üzerinde Bob Marley resmi olan bir bebek tulumu alırken görüntülenmiş. E hani bize-hani bize? Bu haberi okuyunca hemen Oprah’ya telefon açtım. Can’ın kitaplarını da tez zamanda göndermesini salık verdim. Kelly’de Can’a üzerinde Müslüm Gürses resmi olan bir tulum göndermeye söz verdi. Eee onların Bob Marley’i varsa bizim de Müslüm Bob’amız var. Herkesin kültürü kendine… Bu arada herkes Ivy’ye o kadar çok hediye yağdırmış ki, Beyonce ve kocası bu hediyelerden büyük bir kısmını hayır kurumlarına bağışlamışlar. Sadece müzik endüstrisinden bir tanıdıklarının armağan ettiği, Cartier’den alınma, üzerinde elmaslar olan ve 20.000$’lık bir emziği saklamışlar. Bu haber üzerine hemen New York’a bir uçak bileti satın aldım. Sevimli çiftin, Manhattan’da bir gökdelende bulunan yuvalarının penceresinin altında konuşlanmaya gidiyorum. Gün gelecek, Ivy ayaklanacak ve kaşla göz arasında o emziği mutlaka pencereden aşağıya atacak. Kısacası senin de o emziği kullanma sıran gelecek oğlum Can. Sabırlıyız ve bekleyeceğiz. Sadece an meselesi…

Merakla Bekliyorum

Şimdi merakla beklediğim tek haber minik Ivy’nin ilk fotoğraflarının ne zaman ve nerede yayınlanacağı. Beyonce ve Jay Z.’nin bundan ne kadar para alacağı ve bu parayı hayır kurumlarına bağışlayıp bağışlamayacağı. Bildiğiniz gibi 2008 senesinde Angelina Jolie ve Brad Pitt, ikizleri Vivienne Marcheline ve Knox Leon’un ilk fotoğraflarını People ve Hello dergilerine 14 milyon$’a satmıştı.Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış misali, bu yazı uzar da gider. Ben en iyisi sizi Beyonce ve Jay Z. den yola çıkılarak hazırlanan Ivy’nin fotoğrafları ile başbaşa bırakayım. Zaten yolum uzun. Gökdelen altı nöbeti için New York’a uçuyorum da…

Sevgiler,
Tanla
Diger yazilarim için>> http://www.bebekveben.com
Facebook>> Bebek ve Ben http://www.facebook.com/pages/Bebek-ve-Ben/156814961053785
Twitter>> Bebek_ve_Ben http://twitter.com/Bebek_ve_Ben
 

 

 

 

 
Toplam blog
: 143
: 7266
Kayıt tarihi
: 19.09.11
 
 

Merhabalar! Adım Tanla. Dijital tasarımcıyım. Eşim Kuzey ve küçük oğlum Can'la beraber dünyayı ke..