Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

BGTV'den ilk söyleşi

BGTV'den ilk söyleşi
 

Sayın Bülent Göncü geçenlerde BGTV Yayını Başlıyor diye bir başlık atarak yayın akışını vermişti. Bana da Ölüdeniz ve güzelleri konusunda yazma görevi vermişti.
Ben yeteri kadar yazdım Ölüdeniz'de tatil yapma konusunda. umarım turizme bir katkımız olur. Hatta bizim blog yazarlarını da davet ettim. Eylül ya da Ekim aylarında ortalık sakinleyip biraz da ucuzladığında bir tatil düzenlemesi yaparız artık.

Bülent Göncü BGTV yayın akışı içinde değerli yazar Çetin Altan'la da bir sohbet programı olduğunu yazmıştı. İlk söyleşiyi üstadla ben gerçekleştireyim dedim.
Konumuz zaman ve mutluluk. Nedir mutluluk?

"Mutluluk, sevdiğinle zamanı unutmaktır" diyor Çetin Altan.

-Zaman ne kadar hızlı geçiyorsa ve biz bu geçişin ne kadar farkında değilsek o kadar mutluyuz demektir.

Zamanı en iyi unutturan da o zaman süreci içinde en keyif aldığımız şeyleri yapmaktır. Bunların başında da elbette sevdiğimizle başbaşa olmaktır.

Zamanın geçmesini bile istemeyiz. Hatta durdurmak isteriz zamanı bu mutluluk bitmesin diye..

Oysa zaman akıp gitmektedir avuçlarımızın içinden hızla kayarak.
Zamanın hiç geçmediği anlar ise, en zorda olduğumuz anlardır. Geçsin deriz ama ne mümkün. Zaman geçmek bilmez bir türlü. Bunu bilenler bilir. Hastalar bilir, içerdekiler bilir, yalnızlar bilir. Bir de sevip de kavuşamayanlar bilir.

Yoksa zaman yok mudur?

Sadece anlar mı vardır?

Sevdiğimizle birlikte olduğumuz anlar ile, kavuşmak arzusu içinde kıvrandığımız anlar mıdır zaman?

Bağımsız bir işleyiyi var mıdır zamanın yoksa bize mi bağlıdır? Yoksa zaman biz miyiz?

Ben kimim, neredeyim?

Biraz sabah sabah uyandırma programı olmadı ama ne yapalım.
Program için ayrılan süremiz burada sona erdiğinden , bu soruları bir sonraki programda irdelemek üzere hoşçakalın.

Ben Coşkun Karabulut BGTV- Köyceğiz

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..