Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Anılar
 

Biçare bülbülün güle sevdası

Biçare bülbülün güle sevdası
 

http://img530.imageshack.us/img530/4974/gulkirmizicopyvs0.jpg


O benim solmayan güllerimin en güzeli gülserim

O yaşamım boyu gülşenim

Gülnur yüzlü, siyah incili gülbenim

Gülpembe yanaklım

Gülizarım

Gülümser ağızlım

Gülden dudaklım

Gül dalında sultanım

Gülşahım

Narin yapılı endamlı gülnazım

Gülrizim, Gülçinim

Göbeğimde hatırası kalan gülizim..

O benim Güllüm

Gültenim, Gülbaharım, Gülistanım

Sevdalım..

Tek kadınım..

O benim, O benim ANNEEMMDİİ..

Seni çok ama çok özleyeceğim.. ANNE

Saygılar..

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..