Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Bilmiyorum...

Bilmiyorum bugünü beklediğim kaç dünüm oldu... Yarının gelmesini beklediğim bugünüm hayatımda... Yarın, yarın hep bir umut olmuştur insan hayatında bu günü yaşamadan... Yalnızlık... Ne çok şeyi paylaşmışım hayatımda yalnızlığımın dışında... Kimseyle paylaşamamışım seni tamamıyla bir bütün seni paylaştıkça bir yanım eksik sanki...

Sevgi adına ne varsa bende eriyorlar tek tek bir mumun ağırlığında yüreğime damlıyarak, yakarak, iz bırakarak bir anlık bir sızı sonra koca bir kabuk kaplamış yüreğimin dört bir yanını hangi sıcaklık eritir, akıtır bendeki bu kabuğu...

Kelimeleri terbiye edemiyorum, gözyaşlarıma hakim olamıyorum bu hayatta... Oysa ki ne çok isterdim...

Hani şu hayat pazarında olan değil, veren kazançtır daima demeseler çoktan verdiklerimi almıştım geri... Ama hüzünle gelen kazançlarımı düşündükçe şükretmeyi öğretiyor hayat sana...

Öyle uzak uzaksın ki bana yarın... Eksik günlerimden biri gibisin... Bir gün zaman son bulacak , bulacaksa eğer sende son bulsun... Sana gönderdiğim kelimelerin anlamlarını ver... Sende takılı kalan gözlerimi... Sende kalan yüreğimi ver bana...

Ben yıllarımın beklediğim yarınlarımın hesabını sormuyorum.... Bu gününümü ve yarınımı ver bana... İçinde sen olmayan seni anıtsatmayan, bana yüreğimi ver...

Günaydın günümün aydınlığı, günaydın yarınım... Yine sensiz bir günün devamı gelecek yarınımın başlangıcındayım...

Seninle ilgili üzüntülerimi kuma, sevgilerimi ise kayalara yazmayı tercih ettim ben...Kaybolmasınlar diye... Dün yazdım üzüntülerimi bugüne ve yarına sevgimi...

Şimdi sevmekten yorulmuş yüreğimi uykuya yatırıyorum... Seninle ilgili ninniler eşliğinde uyutuyorum kendimce... Bir daha hiç uyanmamasını dilercesine...

Bir avuntu aradığım yüreğimi koyacağım aavutacağım sıcaklığında...

Ben girdiğim bütün dost sohbetlerinde kadehimi hiç ayrılığa kaldırmadım... Hep bugüne ve yarınıma kalktı bedenimdeki yorgun yüreğimin elleri...

Doğduğum gündeyim seninle doğduğun...

Bir kağıt parçasının buruşturulup atılmış satır aralarındayım... Satırlarımın arkasındayım sözlerim bir kurşun gibi yüreğine işlemeli ama acıtmamalı canını ben sana kıyamam...

Ben imkansızı istedim biliyorum... Ben imkansız olanı seçtim sevilmekten çok sevmek gibi... Ben canımın istediğini seçtim.. Ben sevmeyi seçtim..

Ben sensiz bugünü ve yarını yaşamayı seçtim... Biliyorum cümlelerimde bir isyan kelimeler sevdayı inkar etse de yürek kabullenmiş bir kere...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..