Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Hayat-sevgi-mutluluk

Hayat-sevgi-mutluluk
 

HAYAT-SEVGİ-MUTLULUK


Bu gün okul çıkışı yürümek istemediğimden ilk rastladığım otobüse 2-3 durak sonra inmek üzere bindim. Elimdeki kitaptan aşağıdaki satırları okurken ineceğim durağı geçtiğimi fark ettim;)

Uzun bir yürüyüşle aktarma yapacağım durağa geri döndüm.

Eve geldim ve okuduklarımı paylaşmak için yazdım.

Bazen, biz insanlar içinde bulunduğumuz durumu iyi değerlendiremediğimizi düşünüyorum.

Okumanızı ve "HAYATINIZIN SEVGİ -MUTLULUK" dolu geçmesini dilerim...

Sevgiler...

L.G.E

Büyük Rus yazarı TURGENYEV, soğuk bir akşamüzeri evine doğru yola çıkmış.

Yolda bir dilenci kendisinden para istemiş.

Bütün ceplerini kurcalayan TURGENYEV ne yazık ki hiç para bulamamış.

Bunun üzerine kendisine uzatılan soğuk elleri kendi elleriyle ısıtarak:

"kusura bakma kardeşim, sana verecek birşeyim yok" demiş.

Dilenci"verdiniz ya efendim" demiş. "Bana kardeşim dediniz ve ellerimi ısıttınız"

Hayatın sevgiyle dolu olmasını istemeyen tek insan çıkacağını sanmam...

O halde, bunu gerçekleştirmek üzere ilk çabayı bizim göstermemiz gerekir...

İstadiğimiz sevgiyi bize başkalarının sağlamasını beklemektense, kendimiz bir sevgi kaynağı olmalıyız...

Derler ki: "İKİ NOKTA ARASINDAKİ EN KISA MESAFE, NİYETTİR..." Sevgi dolu bir hayata kavuşmak için bu deyiş son derece doğrudur...

Sevgi dolu bir hayatın başlangıç noktası, ya da temeli, önce bir sevgi kaynağı olma iseği ve kararlılığıdır...

Ne kadar çok sevgi gösterirseniz, o kadar çok sevgi görürsünüz...

Sevecen bir insan olmak sizin elinizdeyken, sevilen bir insan olmak, sizin denetiminizde değildir..

O halde sevgi göstermeye ağırlık verirseniz, hayatınızın fazlasıyla sevgi dolduğunu göreceksiniz...

Çok geçmeden de dünyanın en büyük sırlarından birini keşfedersiniz:

"Sevgi ödülün kendisidir."

Dr. Richard Carlson

 
Toplam blog
: 67
: 1508
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Hazır Giyim alanında meslek dersi öğretmeniyim. Ankara Kız Teknik Yüksek Öğretmen okulu Giyim böl..