Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Bir açıklama yapmak zorundasınız!

Bir açıklama yapmak zorundasınız!
 

Değerli Dostlar!

Bu sabah Milliyet Blog sayfama girdiğimde Sayın Fahrettin ÇİTİL'den (Yalnıztürk) bir mesaj aldım. Aşağıda aynen yayımlıyorum:

"Değerli kardeşiim; bir gün mutlaka, tekrar biryerlerde yazıp çizmenin onurunu yaşayacağız. Bu güne kadar yazılarıma gösterdiğiniz anlam ve öneme teşekkürlerimi iletir, saygılarımı sunarım.Selamlar..."

Daha sonra diğer arkadaşlarımın sayfalarına girdiğimde bana gelen mesajın bir örneğini bu sayfalarda da gördüm. Gerek vermiş olduğum yanıt ve gerekse kendisine göndermiş olduğum mesajda "Bir veda havası" sezinlediğimi ve bunun doğru olup olmadığını sordum. Bir yanıt alamadım.

Değerli öğretmenimizin sayfası şu anda "Birgün" olarak görüntülenmektedir.

Bir başka ilginç gelişme Sayın Fahrettin ÇiİTİL emek ve zaman harcayarak yazmış olduğu yazıları yanılmıyorsam teker teker silmektedir.

Şimdi izninizle Sayın Fahrettin ÇİTİL'e soruyorum:

Bunun nedeni ister bir yanlış anlaşılma, ister bir tatsızlık veya başka bir şey olsun. Bize bir açıklama yapmak zorundasınız.

Her ne kadar bu kararı özgür iradeniz ile almış bile olsanız bunu bilmenin hakkımız olduğunu düşünüyorum.

Gelinen bu nokta da:

Konu hakkında bilgisi olanlardan destek ve Sayın Fahrettin ÇİTİL'den acilen bir açıklama bekliyorum.

26.Temmuz.2008/Cumartesi.


 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..