Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir akşam sefası

Bir akşam sefası
 

Bir akşam yürüyordum yollarda sakin ama bir o kadarda ürkütücüydü yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyordu gökyüzü ise insanlıktan hıncını alıyordu
Belki hiç çekmemişti bu insanoğlundan çektiği kadar atmosfere salınan zehirli gazlar yok ediyordu bütün güzelliğini insanlık farkında bile değildi esasında kendine zarar veriyordu. İşte diyorum böyle bir akşam kaybetmiştim onu belki benim de insanlığın gökyüzüne verdiği zarar kadar ona zararım dokunmuş olabilir mi?

Ellerimin arasından hızla kayıverdi ellerini tutamadım.
Kaşları çok çatıktı ama o yinede bütün asaleti ile dimdik duruyordu.
Hiç bozuntuya bile vermedi tek kelime bile etmeden arkasını döndü ve gitti.
Peşinden gittim sokakların karanlık noktalarında onu aradım.
Sanki bir rüyaydı bütün yaşadıklarım ve artık bitmişti benim için.
Yalnız kalmıştım ve korkuyordum.

Bu korkuyu uzun zamandan beri ilk defa hissediyordum.
Meğerse o yanımdayken bana güç ve cesaret veriyormuş.
Onunla birlikteyken koku nedir bilimiyormuşum ama ya şimdi...
Evet artık yalnızım ve beni cesaretlendirecek, beni koruyacak birileri yok.
Aşk dolu kalbimle beni terk etti oysa onu ne kadar çok seviyormuşum meğer.
Günlerce ağlamak bile çare olmadı ve geri gelmedi.
Aylar sonra çökmüştüm gidişiyle onun yokluğu benim yok olmama neden oldu.
Belki gelir diye lanet olsun keşke böyle bir hata yapmasaydım diye bir mektup bıraktım kendisine...

Okur ve pişmanlığımdan dolayı küçük bir ihtimalde olsa affeder diye.
Sevilim üzgünüm ve pişmanım bir eşşeklik yaptım.
Affet affet affet yine de sen büyüksün beni affet seni seven ...

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..