Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir akşam

Bir akşam,
Salıncakların beşiğim olduğu,
Işıkları açık dükkanların önünün evim olduğu...
Bu akşamda,
İçmekten ölsem de günah sayılmayacak,
Nefes alsam da kalbim atmayacak,
Söylediklerin canımı acıtmayacak,
Bir akşam.

Bir meyhane,
Garsonların sarhoş olduğu,
Bardakların derbederlere zindan olduğu...
Bu meyhanede,
Bağırsam, çağırsam kimse duymayacak,
Ağlasam, haykırsam bu şırıltı hiç susmayacak,
Küçük günah kuyuları hiç taşmayacak,
Bir akşam.

Bir karanlık yol,
Yürüyenlerin ben ve dertlerim olduğu,
Yanmayan trafik ışıklarının, nöbetçi zebaniler olduğu...
Bu yolda,
Bana yol gösteren damarlarımdaki alkol, hiç şaşmayacak,
Ayağım başka bir yola artık basmayacak,
Yavaşça bedenimi sindiren asfalt bana acımayacak,
Bir akşam.

Bir inşaatın yanı,
Soluklanmanın boşa olduğu,
Akıbetimden korkmanın faydasız olduğu...
Bu inşaatın yanında,
Bu zavallı, yorgunluktan yığılıp kalmayacak,
Dinlense de mecali kalmayacak,
Her şey hiçbir zaman daha iyi olmayacak,
Bir akşam.

Bir akşam, her şey kötüye giderken,
Ben her şeyin önünde olacağım.

Bir akşam, güneş doğacak gibi de olsa,
Ben yine o karanlık yola koyulacağım.

Ve yine o akşam, eğer o karanlık sen olursan,
Güneşe merdiven dayayacağım.

Sonu belirsiz bir karanlık yolda, seninle sarmaş dolaş yürümek;
Bir kolumda yalnızlığım, bir kolumda yüzünü göremediğim sen,
Karanlığım.
Yalnız başıma aydınlık yolunda adım atmaya razıyım.
Çünkü karanlıkta yaşayanın aydınlık olmalı yeri,
Sen de yeni doğan güneşin güzelliğiyle eri,
Karanlığım...

 
Toplam blog
: 17
: 339
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

Memleketim Antalya. 1992 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünde okuyo..