Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir anlar

Bir anlar
 

1-Bu,
Bir çocuğa elma şekeri verip,
Daha çocuk tadına bakmadan,
Geri almak gibi birşey...

2-Neye yarar bu cüsseli gövde...
Keşke,
Kum tanesi kılığında bir bedenim,
Ekmek kırıntısı kadar mutluluğum olsaydı...

3-Seni nasıl unuturum bilmiyorum.
Seni unutmadan nasıl yaşarım,
Onu hiç bilmiyorum...

4-Elle tutulmaz ki acılar
Ve gözle görülmez yalnızlık...
Yalnızlık gizlenir
Mutluluğun kuytusunda...

5-Çağırsam gelirdi,
Bir göz kırptım duvara
Geldi...
Gelmese ölürdüm,
Geldi, öldüm...

6-Birşeyler anlatmak için çırpındığım gecelerde
Sen yoksun...
Şimdi yanımdasın
Birşeyler getirmeliydim gecelerden,
Getirdiğim birşeyler beni susturdu...

7-Ümit dolu sözlerini dinlerken,
Ümitsizliğim çoğalıyor nedense...

8-Kırılan tahta oyuncaklar var ellerimde
Kâğıt bir kayık okyanusta...
Leylek yuvalarında yağmur ikram etmek kolay
Elindeyse bulutu getirsene ağaç dallarına...

9-Her sevgi yaprağını döker,
Geride kalan suçluluk mu,
Bağışlanmayan...
Dilek ağacına bağlanan mendiller
Uzakta öylece durur
Nice zaman...

10-Kapasam gözlerimi düşlerime...
Düşü, hayata değişir gibi...
Bir düğüm atsam yelkovana
Dönen dünyayı durdurur gibi...

11-Bir mum yaktım suyun orta yerinde...
Su yandı
Mum söndü
Ben ıslandım...

12-Sus... Denizi dinle...
Gökyüzünde hiç yıldız yok
Bütün yıldızlar rıhtıma düşmüş...

13-Kelimelerin yaz mevsiminde doğan güneş
Isıtıyor parmak uçlarımı...
Saçına iki kalın örgü yapıyorum hayatın,
Birinin rengi
Diğerinden koyu...

14-Tebeşirle yazabilirim seni bembeyaz..
Ama göremezsin ki
Kara tahtadaki beyazlığı...

15-Aynı anda
Yüzlerce yıldız düşüyor gökyüzünden,
Kimse doğru düzgün yıldız çizemiyor...

16-Merdiven dayayıp uzay boşluğuna
Dolunaya tutunmak saçma belki...
Ama dünyanın tozlu fotoğraflarında,
Bir berraklık görüp gerçek sanmak
Öyle olası ki...

17-Bazen eksiktir sözler,
Yağmur özneleşir
Ben kayıp bir fiil...
Saat vakitsizdir,
Ağladım sanırlar
Ağlamak o değil...

18-Gökyüzünü bir zarfın ellerine armağan ettim....
Yağmur bıraktı gökyüzü
Yağmurda yıldızı seyrettim...
Güneş sıcaktı
Kartopunda çocukluğu resmettim...

Deniz Çelimli

 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..