Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir aşkoliğin lüksüsün

Tüm devalar, bendeki sen problemine karşı ürettiğim
Sen yokken elimin altında ve de dilimin ucunda
Fakat varken sen efrafta, dizlerimin bağıyla asılı kalmış
Durur öylece havada, yakalamaya çalışırken onları ben, çocukça
Sakın cesurca sevmekten bahsetme bana, çünkü anlamam!

Kader kedere eşitlemeye çalışıyor kendini, bomboş bir günde daha
Ancak fotoğraflarında gözlerinin içine bakabilen ben uyanır düşman sabaha
Uyanır sana; başka sevdiği mi var bu derbederin, hep hasta, hep yasta
Hiç bozmaz rutinini acı çekmek alışkanlıktan lafta
Sakın unutmaktan bahsetme bana, çünkü anlamam!

Serumu efkar, nedeni özlem, gereğim sen, ihtiyacım elzem!
Riyalarda nedense kalbim, neden ikiyüzlü bu beden?
Keşfedilmemiş bir yer gibiyim; bağımsız bilincinden, zihninden
Benliğime veda rıhtımında, kim nereye belli değilken şimdi
Sakın sevip sevmediğini söyleme bana, ya anlarsam?


Fakir açlıkla müttefik, yerler ezilmekten hoşnut,

Ya mezara çıkar, ya sana, bu uçsuz bucaksız yolculuk...

 
Toplam blog
: 17
: 339
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

Memleketim Antalya. 1992 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünde okuyo..