Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Bir ayağım hep karada, bir ayağım hep denizde

Bir ayağım hep karada, bir ayağım hep denizde
 

Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) Bir Ayağım Hep Karada, BirAyağım Hep Denizde


 

Direkt olarak birisine ''Seni seviyorum'' demekte veya yazmakta zorlanıyorsak, bunu ''Bir ayağım hep karada, bir ayağım hep denizde'' şeklinde söyleyebiliriz mesela. Bu, ''Seni seviyorum''la ne kadar eşleşir elbette tartışılır, diyeceğim yok. Üstelik muhatabımızı, o dolaylayarak dolambaçlı bir hal aldırdığımız cümlelerle ''Seni seviyorum''un uzağından yakınından ne kadar geçiririz o da ayrı bir mesele tabii. Ama o iki kelime için, dilimiz bağlanıp, elimizdeki kalem ''bana ne, bana ne ben yazamam, dilin söylesin'' diyorsa, bununla ilgili daha fazla yapılabilecek bir şey yok maalesef. Tek çare, her gün çıkmazı olmayan alternatif cümleler doğurmaktır. Nasıl olsa şahıs, huyumuzla suyumuzla ilgili bilgi sahibi olduğu için, bir gün bir cümlemiz, bir yerden ona açık verecektir. Peki, bu durum gerçek sevgiyle bağdaşır mı? Dallana dallana, budaklana budaklana bağdaşıyor valla.
 
Serap ERSOY / Ruhum Güneşten
 
24-Şubat-2013
 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..