Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir başlığı olmasın sensizliğimin!

… kokun içime işledi, sonra anladım;

ben seni sandığımdan daha çok özlemişim meğer

sadece dayanma gücümü kaybetmemek için, kendime dahi belli edemiyormuşum

banyoda bulduğum parfümünün kokusuyla mahvoldum bugün

bilseydim eğer bu kokunun bana seni değil, sensizliği hissettireceğini;

hiç sıkmazdım o parfümü!

dağıldım ben aşkım; seni buldum sandım

ama yoktun!

ben seni hissettiğimden çok daha fazla özlemişim meğer

yokluğunun birden yüreğime karabasan gibi çöküşünü izledim

“an” sadece bir an sana karıştım sandım

ama yoktun!

göz yaşlarım karıştı sensizliğime

ağladığım sensizlik miydi, yoksa seni böylesine “gerçek” hissetmem miydi?

bilemedim!

 


 

 
Toplam blog
: 14
: 154
Kayıt tarihi
: 02.06.15
 
 

1989 doğumluyum. Süleyman Demirel Üniversitesi'nde sosyoloji bölümünde yüksek lisans öğrencisiyim..