Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Bİr bavul dolusu anın var

Bir bavul dolusu anın var etrafta 

doldurdukça taşıyor yokluğunla 

ite kaka sığdırmaya çalışıyorum 

yavan kalmış sevdanla 

bir bavul dolusu hüzün var odamda 

baktığım her yerde hayalin 

duvarda denize karşı çekilen resmin 

kapıdan içeri girer girmez öpüşün 

içeriye sinmiş kokun hala duruyor 

süpürmeye çalışıyorum hepsini 

ama yaptığım bir şeyde ilk defa başarılı olamıyorum 

bir gurbet dolusu özlemin oturuyor koltukta 

bir uçağa uğurladığımı hatırlıyorum 

birde bana el sallarken ağladığını görmeyeyim diye 

çevirdiğin başını 

bakakalmıştık öylece sen yere bakıyordun ben göğe 

arkandan geri dön ne olur demiştim ama sen duymamıştın 

daha sonra kardeşinle görüştüğümüzde 

günlüğünü gösterdi 

meğer sende uçak tan bakarken 

bana o an 

gitmek istemiyorum ama mecburum gülüm demişsin 

sen en çok beni kucağına alıp döndürmeyi severdin 

küçük bir kız mışım gibi 

biliyormusun ben sende çocuk olmuştum 

ben sende olgunlaştım 

çok yakıştırıyordu bizi görenler 

ben bir hüzünle bakan derin badem gözlerini sevdim 

birde of of diyorum saymak bile istemiyorum özelliklerini 

seni özledim hemde çok özledim 

bu kadın seni hiç unutmayacak 

Bu şiirimi çok seviyorum ve bu gece bunu şiiri bana mail atan ve yıllarca karşılıksız sevmiş olan bir bayana hediye ediyorum. Ona da söylediğim gibi; AŞk görmekten çok sabretmektir. Hayaliyle avunabilmektir, karşılıksız bile sevebilmektir, fedakarlıktır. 

Sanırım bu kadar aşk tan bahsettiğimiz yeterli. Şimdi gelelim yine güzellik sırlarımıza; Bir adet yaş mayayı suyun içinde eritelim fakat çok fazla su konmayacak, boza kıvamında olacak. Temizlediğinizi cildinize sürün ve 20-25 dakika kadar bekletin. Önce ılık sonra soğuk suyla yıkayın. 

Sevgiler ve selamlar. 

 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..