Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '19

 
Kategori
Oyunlar
 

Bir Bilmecem Var

Babalar günü kim içindir bilmiyorum ancak bir yazarımızın babasına yazmış ve anısına adamış olduğu şiiri aşağıya aktaracağım. Önce şiirin güzelliğini yaşadıktan, içselleştirdikten sonra kim yazmış olabilir sorumun yanıtını bana mesaj olarak yazabilirsiniz. Bu bir bilgi yarışması oyunu olsun.

BABAM
Dünyaların en iyi babası benim babamdır.
Düşmandır düşüncelerimiz.
Dosttur ellerimiz.
Dünyada tek elini öptüğüm
Babamdır.
Kırkını geçtin adam olamadın der
Başım önümde dinlerim
Önünde tek baş eğdiğim babamdır.
Sabahlara dek Kur'an okur
Anamın ruhuna
İnanır ona kavuşacağına
Bana gavur der
diş bilemeden
Dünyada tek bağışladığı ben
Tek bağışladığım odur.
Başım derde girdikçe bakar çocuklarıma
Bitürlü ölemiyorum der senin yüzünden
Çocuklar ortada kalacak
Ölemez kahrımdan benim
Yaşamak zorunda benim yüzümden
Gözlerindeki ateş bakışlarında söner
Tuttuğun altın olsun der
Çocukluğumu tek anlayan odur
Dünyaların en iyi babası benim babamdır.

 

 
Toplam blog
: 47
: 288
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

Denize yakın adam... İzmir'de yaşıyorum. ..