Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '20

 
Kategori
Şiir
 

MEHMET CAN SEVER Mİ

MEHMET CAN SEVER Mİ

2020 4 Şubatında bir genç ölürmüş meğer!

Göçmen kuşlar gibi göçtüm diyardan diyara

Sevda takılmadı kanadıma

Hep ölüm çıktı karşıma

Sevdalara düştükçe ben terk eyledi sevdiklerim

Daha bir sığındı içime ölüm

Dur dedim.

Nedir ki yaşım benim

 iki ikiden iki üçe yeni geçtim

Mutsuz insanlarla yola çıkmıştım

Mutsuzluğu yüklenmişlerin kapısını çalmıştım

Sevda çiçeğini koklayıp, öpeceğim yanağından

                                                                              Dedi ki Ölüm: Yine terk ederler

                                                                              Zaman kibrinden burnun ucunu göremeyenlerin zamanı

                                                                              Zaman zalimlerin zalimce öldürebildikleri  zaman

                                                                              Zaman mutsuzluk çeşmesinin açık unutulduğu  zaman

                                                                              Gel tut elimden seni gerçek aşklar diyarına götüreyim.

Umutlarımın tükendiği yerin sahibi dayım,

Bir elimden ölüm tuttu, diğerinden tutacak mısın sen

Umutlarımı iyi sakla çünkü

Karpuz yata yata büyür derdin

Bak henüz büyümedim ben

 
Toplam blog
: 47
: 288
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

Denize yakın adam... İzmir'de yaşıyorum. ..