Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '17

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Bir çocuk düşünde "bakkal amca"

Bir çocuk düşünde "bakkal amca"
 

Teşekkürler, bakkal amca :)


Bakkal amca bana yüz gram mutluluk  verir misin?

Öndekilerden olsun ,

Arkada mutluluk taklidi yapanlar kalsın...

*

İkiyüz gram da dostluk istiyorum,

Şu sepetteki ezilmişlerden olabilir,

Onlar daha olgun ve tatlı oluyor...

*

Üçyüz gram da vefa, bakkal amca...

Şu köşede birkaç tane kalmış ya,

Hah işte, hepsini ver onların...

*

Dürüstlük,bakkal amca,çokca ver ondan,

Kendime de ayıracağım elbet ,

Kalanını dağıtacağım gram gram, ihtiyaç sahiplerine...

*

Şu maskelerden de istiyorum:

Beğenmiş pozu yapanı,mutlu görünmeye çalışanı,

Öfkesini belli etmeyeni...

*

Herkesin var bunlardan; benim niye olmasın,

Ben de insanım değil mi bakkal amca,

Sen hiç çamurda yürüyüp de paçası kirlenmemiş olanı  gördün mü  ...

*

Nefret, kin, kibir ...

Hayır hayır o markalardan istemiyorum,

Almıştım zamanında, bağımlılık yaptılar,

Zor bıraktım...

*

Onların yerine; hoşgörü, alçak gönüllülük,affetmek

Markalarını tercih ediyorum,

 Onları alınca, kendimi çok daha iyi hissediyorum...

*

Çok sıkıldım bakkal amca,

Elli gramcık olsun neşe var mı?

Biliyorum ,çok pahalı; almaya çalışacağım gücüm yettiğince...

*

Bak, en önemlisini unutuyordum az kalsın,

Yukarılara koymuşsun onu,

İnsanlar göremiyorlar...

*

Görenler de önemsemiyorlar,

Çünkü çok ucuz....

Değer vermiyorlar,

*

Oysa bilmiyorlar ki;

Her kapıyı açan o,her müşkülü çözen o...

Çokca ver ondan bakkal amca,kilolarca...

*

Kapımın önüne sebil koyup dolduracağım onunla,

İçsin gelen geçen kana kana,

Herkese gerek bakkal amca: sana, bana,ona

*

Onsuz hayat olmaz ,doyulmaz asla tadına,

Bakkal amca!!! Bilemezsen yakışmaz şanına,

SEVGİ  diyor ;  şu insanlar, onun adına...

*

A. B.     10.5.2017

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..