Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir Çocuk gördüm

Bir Çocuk gördüm
 

Hani ararız cenneti, anne rahmi sıcaklığı ve sessizliği?


Bir çocuk gördüm! 
Kalabalığın içinde koşuyordu. 
Bir şey söylüyordu, bağırarak 
Bir türlü duyamadım, yapamadım. 
 
Bir çocuk gördüm! 
Parkta bir köşede ağlayan 
Onun için ağladım, içimden 
Onun yanına gidip, sevemedim, yapamadım. 
 
Bir çocuk gördüm! 
Uzakta etrafına anlamsız anlamsız bakan 
Yere düştü bir an. 
Kolundan tutup kaldırmak istedim, yapamadım. 
 
Bir çocuk görmüştüm! 
Onu her aynaya bakınca tekrardan görüyorum. 
Tekrardan o günü hatırlıyorum, annemin öldüğü günü, 
Annemi özlüyorum, bir türlü özlemimi gideremiyorum.
 
Toplam blog
: 20
: 531
Kayıt tarihi
: 24.05.09
 
 

15 Haziran 1991'de Türkiye'nin doğu illerinden eşsiz Van Gölü'nün batı kıysına hakim olan ama göl..