Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '15

 
Kategori
Deneme
 

Bir Demet Sevgi

Bir Demet Sevgi
 

“Şad olup gülmedim bir gün olsun
 
Yüzümü güldüren dünyanın en güzel kadınına…”
 
Yazan küçük bir not ile bir hediye paketi  geldi. Kurye;
 
-Melike Hanım?
 
-Buyrun benim.
 
-Şurayı lütfen imzalayın.
 
-Tabii!
 
-Teşekkürler, İyi günler . “ deyip ayrıldı kurye.
 
Kadın, her manyak kadın gibi işyerine hediye geldiği için mutluluk içindeydi. Tam paketi açacakken durup,  önce paketten gelen güzel kokunun ne olduğunu duyumsamaya çalıştı. Meyve kokuları geliyordu paketten. Muz da en sevdiğim meyve’ diye geçirdi içinden. “ Hadi canım! Yaş pasta gelecek değil ya kargo ile!  diyerek sabırsız hareketler ile  açmaya  başladı paketi. Artık cidden merak etmeye başlamıştı bu farklı hediyeyi. Bir yandan gülümsüyor, bir yandan ‘ Pasta ile beni kandıracak aklınca, tek taş is ti yor dum ama ben! ‘ diye kendi kendine konuşarak paketi açtı.
 
Odaya mis gibi meyve ve çikolata kokuları yayıldı. Daha önce bu kadar güzel dizayn edilmiş pasta desen pasta değil, değişik ve ilginç, bir hediye almamıştı. Hem de kargo ile!... Ezelden yeme içme konusunda ihtisas yapmış, hastalık derecesinde yemek yemeyi  seven tatlı görünce de kendinden geçen bir kadın. Çikolatalarla bezenmiş meyvelerin  hepsi   “ Beni ye! “diye yarışıyorlardı sanki!  Off! Yeme de , yanında yat!
 
Birden, daha önce ayıptır söylemesi  bir  öküze ( çok afedersiniz, ama haketti )  doğumgününde çiçek göndermiş olduğu ve o sözde saygılı öküzün  bir teşekkür etme zahmetinde bile bulunmadığı aklına geldi. “İnsanlar kendilerine özel bir hediye geldiğinde ne yaparlar? Dönüp teşekkür ederler. Tabi insanlar öyle yapar, öküzler değil, bak yine gerildim” dedi kendi kendine. Hediyenin içindeki küçük notu öptü ve  arayıp bu tabiri caizse NEFİS DEMET için teşekkür etti.
 
Bir yandan nefis çikolatalı meyvelerden yiyor bir yandan gülüyordu. Notu tekrar eline aldı ve notu defalarca okudu. Bu güzel paketi hangi firmadan almış olabileceğini düşündü. Notu eline aldı web sitesi vb. bir ibare aradı. 
 
Gönderilen hediye sepetinin adı Lovely  Gift miş. AŞK SEPETİ. J) Blog resmim de LOVELY GIFT in resmi. Kim düşünüp de  bu siteyi kurmuşsa  seviyorum onu. Sitedeki sepetlerden hediyeler götürdüm sevdiklerime. . En az benim kadar çıldırdılar mutluluktan. Allah’tan spor yapıyoruz yoksa vay halimize!...
 
 
 
Melike ÇELİK
 
 
Toplam blog
: 78
: 290
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1980 yılının buhranlı Ankara' sında gözlerimi dünyaya açmışım. Babamın işi nedeniyle çocukluk yılla..