Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '14

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Bir devlet hastanesi fotoğrafı

Bir devlet hastanesi fotoğrafı
 

Alıntı


Uzun zamandır Devlet Hastanelerine gitmemiştim.

Geçtiğimiz Cumartesi İstanbul'da bir Devlet Hastanesine,  hasta ziyaretine gittim.

Devlet Hastanelerinin çok düzeldiğini zannediyordum.

Meğerse yanılmışım,

Eski tas eski hamam.

-Yine son derece bakımsız bina görüntüleri,

-karanlık koridorlar,

-1930'lardan kalma taş karolar ve malzemeler,

-kırık dökük sandalyeler, bankolar,

-girmeye korkacağınız tuvaletler,

-kirli camlar, hem de ne kirli, sanki on senedir el sürülmemiş,

-savaş yıllarından kalma bir kantin

-koridorlarda yemek yiyen hasta yakınları

-sifonu kopmuş rezervuar,

-koridorlarda dolaşan sokak kedileri,

Ayrıca bir iki asansör de çalışmıyor.Kanama geçiren, hasta nasıl ikinci kata çıkar acaba?

Velhasıl içler acısı bir durum.

Doktor hizmetleri,ameliyat kalitesi  çok iyi ,ama gerisi tam bir geri kalmış ülke fotoğrafı.

Ben Cumartesi günü gittim.Acaba hafta içinde durum nasıl ?

22 Mart 2014 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..