Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir duyurum var!!

Bir duyurum var!!
 

Sayın MB Okuycuları;

Sizinle uzun zamadır bir konuyu paylaşamak istiyordum. Sonunda bu fırsat elime geçti.

Üsküdar Barınağı'ndaki hayvanların halini hepiniz biliyorsunuzdur... Merhametsiz insanlar (insan denilebilir mi bilemiyorum ama) tarafından akıl almaz işkencelere uğramışlar... Çok zor şartlar altında yaşama tutunmaya çalışıyorlar...

Bazen internette gördüğüm fotoğraflarına bakıp kendimi onların yerine koyuyorum... İçim acıyor.... Nasıl yapabildiniz bunları o masum hayvanlara diyorum... Günlerce acıdan kıvrandıklarını düşününce içim daralıyor... Nefes alamıyorum...

Peki neden bu kadar vahşi, bu kadar acımasız bu kadar insafsız bir toplum olduk.... Onlarında yaşamaya hakları var... Onlarında birer canı, kalbi, duyguları var.. Biz nasıl terkedildiğimiz, yanlız kaldığımız zaman üzülüyoruz onlarda üzülüyorlar işte... Bunları bir düşünün lütfen... Kendinize işkence yapıldığını düşünün bir kere.... Düşünmesi bile korkutucu değil mi?

Bazı hayvanların durumu içler acısı.... Kiminin ayakları tamamen kırılmış... Kimi boynuna tel bağlanarak sokaklarda dolaştırılmış.... Hele Bir tanesinin vücudundan kırk altı tane mermi çıkarılmış... Kendinizi onun yerinde düşünün... Köpeğin bakışlarını görmeniz lazım... İnsanlardan kaçıyor artık... Gözlerinde yaşam sevinci kalmamış... Onun yerine mahzun, ürkek bakışlar var gözlerinde....

Üsküdar Hayvan Barınağı'nında bütçesi malum... Beş yüz köpeğin giderlerini düşünün... Masraflar çok yüksek... Bunları tek başlarına ödeyemiyorlar.... Bir gazetede okumuştum.... Köpek mamalarını saklamak için derin dondurucuya ihtiyaçları vardı.

Sevgiye aç hepsi... Hayatlarında sevgiyi tatmışlar mı acaba bir kere?... İlgiye, şefkata her şeyden çok ihtiyaçları var....

Eğer bunları okuduktan sonra içinizde acıma duygusu uyandıysa size Üsküdar Barınağı Gönüllüsü Asude Ustaoğlu'nun telefon numarasını vermek isterim belki sizde bir hayvan sahiplenmek istersiniz diye:

Tel No:05325704354

Yardımcı olmak isteyenler:

kimsesizkedi@gmail.com adresine mail atabilirler

Sevgilerimle.....

 
Toplam blog
: 24
: 1443
Kayıt tarihi
: 01.09.06
 
 

9 kasım 1994 Çorlu doğumluyum. Öğrenciyim. Resime meraklıyım. Güzel resim de yaparım. Yaşamı ve insa..