Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Bir enerji patlaması "O Ses" Berk Termin: "O Ses Türkiye" – (22/10/2012) (Video Linki)

Bir enerji patlaması "O Ses" Berk Termin: "O Ses Türkiye" – (22/10/2012) (Video Linki)
 

Son derece enerjik ve pozitif enerji saçan, harika bir sese sahip yarışmacıydı Berk Termin … Daha performansının başında iken, ‘ Kandırdım ‘ parçasına girerken ki enerjisiyle, ben ilk tur için fazlayım mesajını veriyordu zaten…

Onu izlerken kendimi tutamayıp şarkısın temposuna eşlik ederek melodinin akışıyla tek bir vücut olduğumu hissettim… O da sahnede aynı tarzda hareket ediyor ve sanki 40 yıllık bir sanatçıymışçasına rahat rahat söylüyordu şarkısını…

Bu rahatlığının meyvesini de almasını bildi… Kendini tutamayıp dans ede ede dönen ve tek başına döndüğü için takımına gittiği jüri üyesi Hadise oldu… Dönerken Hadise ‘ nin içindeki pozitif enerji kolayca yüzünden okunabiliyordu…

Bana göre Berk Termin, sadece bir tur değil, bir kaç tur daha yoluna devam edecek yarışmacılardan biri olacak… Şimdiden yolu açık olsun ve gerçekten de ellerine kollarına sağlık Hadise… İyi ki döndün… İşte, o eğlenceli ve gerçekten de kaliteli performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/bir-enerji-patlamasi-o-ses-berk-termin-o-ses-turkiye-22102012-video-linki-dahil/#.UNxb7XaQHmE

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..