Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Aydan Ceren Yolcu & Özge Balkan – Keşke ikisi de yoluna devam etseydi dedim

O Ses Türkiye – Düello: Aydan Ceren Yolcu & Özge Balkan – Keşke ikisi de yoluna devam etseydi dedim
 

Aydan Ceren Yolcu – Özge Balkan Hadise ‘ nin düello için belirlediği bir ikiliydi… Rihanna ‘ dan ‘ Na Na Come On ‘ parçasında karşı karşıya kapıştılar… Seçilen şarkı gerçekten de son derece eğlenceliydi… Çünkü bu parça benim de favorilerimden biridir…

Anlaşılan o ki, Hadise kim elenirse elensin, takımının her iki yarışmacısı da eğlensin istemiş… Gerçekten de kapışma beklendiği gibi hem dostça hem de son derece keyifli geçti… Güç dengesi eşit gibi duruyordu… Eğlence de had saffada idi ve bana göre elenene de yazık oldu…

Hadise yaptığı seçimde çok ama çok zorlandı ve bana göre bu kararsızlığında sonuna kadar da haklıydı… Yani fifty fifty derler ya, aynen öyleydi… Ama yine de birini seçmesi gerekecekti ve tüm eşitliğe rağmen Aydan Ceren Yolcu ‘ yu seçti…

İşte o keyifli ve enerjik performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-aydan-ceren-yolcu-ozge-balkan-keske-ikisi-de-yoluna-devam-etseydi-dedim-10122012-video-link-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..