Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

21 Nisan '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir erkek ve bir kadın gidince...

Bir erkek ve bir kadın gidince...
 

Resim internetten alıntıdır.


Merhabalar,

Bu günkü konum: Erkekler ve kadınlar

BEKİR COŞKUN’un yazdığı çok güzel bir yazıyı bilmeyenler ya da okumayanlar için buradan bir kez de ben sizlerle paylaşmak istedim.

Bakın ne yazıyor Bekir Coşkun:

Bir Erkek gidince: Kentin tüm yollar çökmüş, dağları yan yatmış gibi olur.

Bir Erkek gidince: Raflarda kalır dizi dizi kitaplar, elektrik su faturaları, görüşme günlüğü, araba anahtarları, cep telefonları geride kalır.

Bir Erkek gidince: Kahvaltı için ekmek almaya, gazete getirmeye giden olmaz.

Boyun bağım nerede?, Çoraplarımı yıkadın mı?, Saatim evde kalmış mı? Sesleri kesilir.

Bir Erkek gidince: Ev kapanmaz ama ışıkları söner, yatağın yarısı buz kesilir.

Ama,

Bir Kadın gidince: Arkasında daha büyük boşluklar bırakır.

Arkadakiler öksüz kalır, ev üşür, sofra üşür, kalpler üşür.

Sabah mutfak tıkırtıları susar, mutfaktaki dolaplar, perdeler, kavanozlar sessizce beklerler.

Bir Kadın gittiğinde: Çiçeklerin suyu unutulur, çiçeklerin ölüm sebebi susuzluk değil sevgisizliktir.

Balkon sessizdir, koridor kimsesizdir.

Bir Kadın gittiğinde: Yuvanın ruhu gider, temizlikçi, bakıcı, bahçıvan, muhasebeci yoktur artık,

Ruhumuzun sobası sönmüştür artık,

Bir Kadın gittiğinde: Dualar yetim kalır, bıraktığı herkesin sıcak yarısını alıp gitmiştir yanında,

Ve bir Kadın gittiğinde: Saatlerle birlikte zaman da durmuştur artık, Ondan sonra yaşanan her şey

değersizdir artık, anlamsızdır, eksiktir.

Ne güzel yazmış, ne anlamlı yazmış yazısını Bekir Coşkun, Ben çok beğendim.

Eminim sizlerde okuyunca beğeneceksiniz.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler dilerim.

Alyoşa/Hülya

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...