Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Çocuk Psikolojisi
 

Bir evcilik oynadım ki!!!

Bir evcilik oynadım ki!!!
 

çuvaldızı da kendimize batırabilsek!


Bir çocuğun nasıl bir aile ortamında yetiştiğini, nasıl bir hayatının olduğunu öğrenmenin formülünü buldum...
Ya da kopya çektim, sanırım uzmanlar da böyle yapıyor, çocuğu çözmek adına;

Evcilik ...evet evcilik oynayın....işte o vakit çocuğun çocukluğunu anında çözersiniz...

Bakıcıya bırakıyorsanız çocuğunuzun nasıl muamele gördüğünü anlarsınız ya da bakan kişilerin neler yaptıığını yapmadığını çözersiniz...

Bir tanıdık çocukla evcilik oynuyorum...buyrun diyalog aşağıda ;

-Merhaba çocukkk,

-Meyaba...

-Evcilik oynayalım mı?
-Hıı, hıı tamam

-Hadi al bu bebek senin çocuğun olsun..

-Tamam

-Aaaa, bak çocuğun napıyooooo, yaramazlık yapıyo...

-Evet!

-Ne yapıyor peki?

-Üstüne su döküyor, (yaramazlığa bakın! kazayla dökülen su, nasıl bir suç ve hata psiklojisi yaratıyor)

-Başka ne yapıyor?

-Annesinin peşinden ağlıyor...(özlemek, ayrılamama isteği'nin diğer adına bakın yaramazlık!)

-Başka?

-Yemeğini yemiyor...(dayatmadan kaçınca , ne oluyor çocuk "yaramaz" )

-Hııııı, peki n'apalım bu çocuğa?

-Dövelim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Şoklarda ben...

-Başka ne yapalım?

-Bağıralım, kızalım, odasına koyup kapıyı kitleyelim!

İçim acıyor, şiddet gören çocuklara...Kahroluyorum...

Benim kelebekle oynadığım evciliklerde hep şaşkınlar yaşarım, resmen ben oluyor...mimiklerime kadar taklit ediyor beni....oynayan ben değil , resmen o oluyor!!!!


 
Toplam blog
: 86
: 8215
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

Çocuk yetiştiriyorum dünyanın en zor, en güzel, en önemli işi değil mi? İşim bu. Vizyonum, Eğ..