Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Kahve
 

Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı var

Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı var
 

İstanbul'un Anadolu yakasında oturan kahve tiryakilerine bir müjdem var.
Bağdat Caddesi'ndeki çeşitli kahvecilere bir yenisi eklenmiş.
Fazıl Bey'in Türk Kahvesi...
Ben bu hafta sonu ilk kez denedim ve çok beğendim.
Eğer Sizde benim gibi sıkı bir kahve tiryakisiyseniz,
İlk fırsat bulduğunuzda bu sakin kahveciye uğramanızı tavsiye ederim.

Fazıl Bey'in Türk Kahvesi tiryakileri Bağdat Caddesi'ndeki keyifli olduğu kadar gözlerden uzak ve sakin mekanında ağırlıyor.
Bol köpüklü sert ya da yumuşak içimli Türk Kahvesi alternatifleri dikkate değer lezzette,
Farklı lezzet arayanlar içinde ideal olduğunu düşünüyorum.
Sempatik olduğu kadar nazik ve ilgili personeli ile Fazıl Bey'in Türk Kahvesi'nin rakiplerine göre çok daha şanslı olacağını söylemem yanlış olmayacaktır.

Eğer kahveye meraklıysanız Güney Amerika'dan ithal edilen kahve çekirdeklerinin
Sizin masanıza servis edilene kadar hangi geleneksel işlemlerden geçtiğini de bu sempatik dükkanda görme şansına sahip olacaksınız.

Birgün yolunuz Bağdat Caddesi'ne düşerse
Bu sakin ve keyifli köşede
Bol köpüklü bir kahve içmenizi şiddetle öneririm.

http://twitter.com/yiyiyosiciyos 'un takipcisi olarak yeni bloglarımdan anında haberdar olabilirsiniz.

 
Toplam blog
: 28
: 3696
Kayıt tarihi
: 22.07.10
 
 

Ben kendisini hiçbir zaman bir gurme olarak görmeyen ama yemesini, içmesini, gezmesini ve keşfetmesi..