Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Sertifika Programları
 

Bir girişimcilik denemesi

Bir girişimcilik denemesi
 

Hayatta zaman zaman yeni kapılar açmak isteriz kendimize. Eksik yönlerimizi bulup tamamlama adına yaptığımız da olur. Bu ve benzeri düşünceler içinde olan Genç Liderler Akademisi Kişisel Gelişim Kürsüsünü bitiren 1. Dönem öğrencileri için “Girişimcilik” kürsüsü uzmanlık kürsüsü olarak düşünülüyordu. Uzmanlık kürsülerinin tanıtımı yapıldığı gün Can Hoca iyi bir girişimci örneği sergileyerek bu niyette olanların sayısını tavan yaptırdı. Benim de niyetim iyice kesinleşmiş oldu. Hatta o gün “Hocam bu gidişle siz bizi devlet memurluğundan da istifa ettirirsiniz” demiştim.

Eğitimlerde 3. haftamıza geldik. Bir hafta derse devam edemedim. Onun dışında heyecanla Can Hocayı dinliyorum. Sadece ben dinliyorum sanmayın. Sınıfta hepimiz aynı durumdayız. Dersin içeriğinden fazla bahsedemeyeceğim. Hocamızın bilgilerinden ancak eğitime katılanlar faydalanabiliyor. Derslerde not tutmuyoruz, ses ve görüntü kaydı da yok. Hocamızın gönüllü olarak yaptığı bu eğitimde öncelikle beynimiz girişimci olmaya hazırlanıyor. Anladık ki; bu ülkede girişimci çok az. Girişimci olursak da sıradan olmamalıyız, hedef çok büyük. Şimdilik en azından küçük bir girişimcilik yapıp kürsümüzü ve hocamızı tanıtalım. Ardından projelerimizle yolumuza devam edeceğiz Can Hocayı merak ettiniz değil mi? Kendisi Galatasaray Üniversitesinde uzun yıllar çalıştıktan sonra bir girişimcilik örneği sergileyerek Yeditepe Üniversitesi’ne geçer. Medya İşletmeciliği, Medya Pazarlama, Pazarlama İletişimi konularında ders veren hocamızı bu arada yeni kurulan Genç Liderler Akademisi keşfeder ve girişimcilik konusunda eğitim vermesi için ikna eder. Bizleri mülksüzler sınıfından kurtarmayı hedefleyen hocamız bu arada sosyal girişimcilik örneği de sergiler, gönüllü olarak derslere devam eder. İkna konusunda Deniz Hanımın (Kite) payı olduğunu düşünüyoruz… Teşekkür ederiz.

Girişimcilik konusunda eksikleri olduğunu düşünenler, ne tür bir iş yapacağını bilemeyenler, aslında aklımda bir iş projesi var ama bir türlü başlayamıyorum ya da nerden başlayacağımı bilmiyorum, diyenler sizler için de “Girişimcilik” eğitimi faydalı olacaktır. Can Hoca’nın eğitimlerinden, konferans, seminerlerinden faydalanmak istiyorsanız notlarını size ulaştıramıyoruz, kendisinden dinlemeniz gerekiyor. Dilediğiniz takdirde kendisine kolayca ulaşabilirsiniz. Bizler de Genç Liderler Akademisini Girişimcilik Kürsüsü öğrencileri olarak sizlere faydalı olmaya çalışabiliriz. Belki de bir girişimcilik örneği sergileyerek akademimizi geliştirme yolunda olacağız…

Bizlere bu imkanları sunan İstanbul Valiliğine, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı, Habitat İçin Gençlik Derneği’ne ve Girişimcilik Kürsüsü Başkanı Doç. Dr Can Bilgili Hocamıza teşekkür ederiz…

 
Toplam blog
: 69
: 718
Kayıt tarihi
: 29.01.09
 
 

Kelimeleri ardı sıra ekleyerek ve içine yüreğimden gelen sesi katarak yazdıklarım anlatır beni size..