Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Bir haber ...

Merhaba dostlar

15 genç fidan gitti ve ülkemiz şu an hakikaten zor günler yaşıyor. Çok üzüldük ağladık ben 2 gündür tv bile izlemiyorum ama bizler normal gündelik hayatlarımıza döndük.. 15 evde ise ateş hala kor halde.. Elimizden hiçbirşey gelmiyor ne yazık ki.. Ben bugün elimden bişey gelebileceğini düşündüm ve Şırnakta askerleri şehit olan komutanı aradım. Telefonu açan askere kendimi tanıttım İzmirden aradığımı söyledim ve Komutanlarıyla görüşmek istediğimi rica ettim. Hemen aktardılar. Telefona çıkan komutanın sesi çok kötüydü ona da aynı şekilde İzmirden aradığımı söyleyip tanıttım kendimi. 2 gündür çok üzgün olduğumu , acılarını yürekten paylaştığımı ilettim. Telefon etmeden önce de açıkcası tereddüt ettim acınızı tazeyip üzermiyim sizleri deyince '' Olur mu hiç halkımız böyle aradığında bizler moral buluyoruz. Kimse çekinmesin aramak için dedi. 2 gündür böyle arayanlar oluyormuş ve her arayanın ismini tek tek not alıyoruz akşamları askerlerime ve üst rütbeli komutanlarıma iletiyorum , selam söylediğinizi dua ettiğinizi ve halkımızın yanımızda olduğunu söylüyorum. Morale ihtiyacımız var dedi. Boğazıma takılan düğüm çözülmesin telefonda ağlamayayım diye zor tuttum kendimi. Sadece dua edebiliyoruz dediğimde '' Çok ihtiyacımız var dualara lütfen esirgemeyin '' diyen komutanın sesi titriyordu.

Allah yar ve yardımcınız olsun dedim .Ateşin içindeki Komutansa bana '' Saolun. Ailenize selamlarımızı iletin biz burda görevimizin başındayız sevdiklerinizle birlikte Hayırlı Mutlu Bayramlar '' dedi..

Morale ihtiyaçları var.. Yalnız olmadıklarını bilmeye ihtiyaçları var..Yalnız olmadıklarını sizler de hatırlatabilirisiniz.

Sirnak 23.Jandarma Sinir Tumen Komutanligi
Telefonu: 0 486 216 65 00

 
Toplam blog
: 14
: 891
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

1982 İzmir doğumluyum. Trakya Üniversitesi Gümrük İşletme mezunuyum. Şu an İzmir'de bir dış ticaret ..