Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Bir hoş geldin sana hoşçakal

Bir hoş geldin sana hoşçakal
 

HOŞCAKAL


Seni hala seviyor muyum?

Evet seviyorum.

Ama... Geçmişte seviyorum seni.

Yaşadığımız yıllar için bir parantez açtım yüreğimde

İçine koydum ve kapadım o mutlu günler kaldı içinde.

Artık oradasın, sadece orada seviyorum seni

 

İmkansız da...

Gün gelirde yeniden umut doğarsa içimde,

Örnek olur belki, bir aşk belirirse yüreğimde.

 

Hemen gözlerin parlamasın

Örnek olacak sen değilsin.

Oradaki sevgi saygı ve sadakattir

Gerisi hatırlanmayan teferruattır.

 

Üzülüyorum…

Parantezin dışında kalan seni,

Kaybettiğim için değil, kaybettiğin için beni.

 

Seni hala seviyor muyum?

Hayır.

İnanılmaz tutkuyla sevip, kanser oldum,

Nefret ettiğim için ise bu derdi yendim.

Seni, ölesiye sevdiysem de,

Neşterlere kazıttım yoksun artık beynimde.

Ama, yüreğimden silemezken ben,

Nefretinle silmeyi başardın sen.

HOŞCAKAL (11/03/2015 – Akçay)

 
Toplam blog
: 19
: 425
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Antalya doğumluyum. İlköğretim ve lise tahsilimi bu cennet şehirde okudum çeşitli meslek dalların..