Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir insanın yitik aşkına yazdığı mektup

Bir insanın yitik aşkına yazdığı mektup
 

SADECE SEVMİŞTİM OYSA


IŞIK

Karanlıkta gölge olur mu hiç?

Bende olmaz diye biliyordum ta ki sen… söylemeyeceğim o kelimeyi ne sana ne kendime söylemeyeceğim.  İşte senin bana bıraktığın miras bu, senden bana kalan bu, sadece karanlıktaki gölgeler. Korkuyorum ışık, bu dünyadan, onun kötü insanlarından korkuyorum. Bu dünyada tek dayanağım sendin ışık şimdi sende… Hayır, hayır söylemeyeceğim. Ne yapmalıyım ışık? Nasıl katlanmalıyım? Bana eğlenmeyi sevmeyi sevilmeyi gösterdin sanki hiç… gibi peki şimdi ne olacak ne yapacağım? Neden bunu öğretmedin bana ışık hiç mi düşünmedin ne yapar bu nasıl yaşar hiç mi korkmaz üzülmez diye. Doğru söyle zaten akıyor yaşlar gönlümden gözüme daha kötü ne olabilir ki doğru söyle hiç mi sevmedin beni  he  hiç mi? Peki ben nasıl oldu da sevdim seni delicesine ölürcesine nasıl?

Çok soru sordum di mi ışık ama ne yapıyım bilmiyorum.

Ne soracağımı kime nasıl soracağımı bilmiyorum. Sadece ağlıyorum ışık güneşin aya döndüğü gecelerde aşıkların öpüştüğü gecelerde sadece ağlıyorum sabaha kadar delice ağlıyorum. Annem soruyor neden nedir seni ağlatan yavrum söyle bana.

-          Kötü olanda bu ya diyemiyorum senin için sen… İçin ağladığımı çünkü kendime bile söyleyemediğim şeyi nasıl olurda eşime dostuma söylerim. Sadece öp beni anne sarıl bana senin sevginden başka bir sevgi gerçek değil anladım sadece sarıl bana anne.

Belki gülüyorsun, eğleniyorsun, geziyorsun, hatta yeni, ne hatta ya kesin yeni sevgililerinle dolaşıyorsun bense karanlıktaki gölgeleri görüyorum ışık. Senin olmadığın bu dünyada  gecem gündüzüm belli değil aydan başkası ortak değil dert soframa aşımdan yemez oldu kimse nasıl yesinler ki bu tatsız tuzsuz acı aşı benim bile kursağımdan aşağıya inmiyor.

Ah ışık ah senin yokluğunda bu ruh beden de durmuyor ben ne yapıyım? nasıl yapıyım? söyle bana hiç değilse bu kadar hukukumuz yok mu ışık. Nasıl bir dert bu aşk dedikleri ne onunla nede onsuz olmuyor.

Ben seni gerçekten sevmiştim ışık adına “ışık” diyecek kadar çok sevmiştim gitmek zorunda mıydın ışık bırakmak zorunda mıydın beni ne yaptım ki ben sana sadece masumca sevmekten başka.

He sahi unutmuşum ya (!)  sen evlenmeden olmazları sevmezdin dimi deneme yanılmaydı taktiğin deneğin olmadım diye mi bıraktın beni ışık? gerçekten sevdim diye mi bıraktın beni? Sana beddua etmeyeceğim çünkü halen daha kalbimin bir köşesindesin kötü acı bir anı olarak ta olsa azıcık bir yerde de olsa kalbimdesin tamamen atamadım seni ışık.

Yalnız şöyle bir sorun var kalbim nerde onu bilmiyorum ışık inan bana bilmiyorum…

02.02.’13    23: 12       

M. Semih KURU  

KULLAR

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..