Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir kadın daha ne ister?

“37 yaşında başarılı bir iş adamıyım. Evli ve bir çocuk babasıyım. Maddi durumumuz çok iyi.

Ancak eşim bir türlü mutlu olamıyor. Oysa sabahtan akşama kadar evde oturuyor. Evde bütün işleri yapan bir yardımcısı var. Cebinde birden fazla kredi kartıyla istediğini alıyor.

Öyle şeyleri dert ediyor ki anlamak mümkün değil. Arkadaşlarımla akşamları buluşmam nedeniyle geç kalmamı, birlikte tatil yapmamamızı, yemeğe çıkmamamızı hatta zaman zaman kendisine ara sıra kızmamı bile dert ediyor.  Sevdiğimi söylememem bile onun için büyük sorunmuş.

Hatta dün akşam bana ‘boşanmayı düşünebilirim’ gibi bir söz etti. Bu davranışı beni çileden çıkardı. Kendisine bağırıp çağırdım ve ‘nankörlük yaptığını’ söyledim.

Bu sabah uyandığımda sabah erkenden oğlumuzu da alıp annesinin evine gittiğini öğrendim. Sağladığım tüm olanaklara rağmen hiçbir sıkıntısı olmayan bir kadın daha ne ister? Bana yol gösterin.”

***

Değerli okurum, işinizde başarılı olmanızı ve ailenizi maddi anlamda iyi yaşatmanızı takdir ediyorum.

Ancak hayat bundan ibaret değil. Öncelikle belki sizin hiç de önemsemediğiniz bazı davranışlar bu sağladığınız olanaklardan daha önemlidir.

Bir kadın, içinde sevgi, güven ve duygu zenginliği olan bir ilişki ister. Ayrıca onun ve yaptıklarının farkına varılmasını ister?

Bir kadın, doğum gününün ve evlilik yıldönümünün hatırlanmasını, üzerindeki bir giysinin fark edilmesini, “seni seviyorum” sözünü duymayı, değer görmeyi, romantizmi ve kısacası sevdiğine olan aşkını, evlilikte de sürdürmeyi ister.

Son söz, daha çok para yerine daha çok sevgi, saygı ve güven...

Evlilikler aşkların sonu değil, başlangıcı olmalıdır.

O halde zaman kaybetmeden bir demet çiçek alın ve eşinizden özür dileyin. Eşiniz sadece sizin onun farkında olmanızı ve sizinle daha çok zaman geçirmeyi istiyor. 

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..