Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Bir maniniz yoksa..

Bir maniniz yoksa..
 

Buyurun dostlar, buyurun..!!!

Halil İbrahim Sofrası değil. Türk Hava Kurumu Çankaya Şubesi’nin sofrası bu sofra. Tüm blog okuyucularını, tüm blog yazarlarını davet ediyorum. Lütfen buyurun. 21 Temmuz Cumartesi günü bir manisi olmayan, tüm okur-yazarlar içindir bu davet.

Anakara dışında yaşayanlar için belki olanaksız. Seçtiğim tarih, ülkemizin kader seçiminden hemen önceki gün. Ama, . Ankara’da, Ankara’ya yakın yerleşim birimlerinde oturanlar, günü birlik gelebilme olanağına sahip olanlar davetli. Bu davete gelmek isteyip de gelemeyenler, oylarını kullanabilmeleri tehlikeye düşecek olanlar, lütfen sizler gelmeyin. O çok önemli günün 22 Temmuzun kutlu bir gün olmasını sağlayın. Yurttaşlık görevinizi tam olarak yapın. Ülkemizin aydınlık geleceğinin sağlanması uğraşına katılın. Söz veriyorum. Sizlerinde katılabileceği bir tarihte, mutlaka bir davet daha yapacağım. Hoş davete gerek bile yok. 6 Nisan tarihli blog yazımda da yazmıştım. Bu pilav 15 yıldır, her cumartesi günü pişiyor.(1) biz bu pilavı 15 yıldır yiyoruz. Ama Milliyet Blog’a özel bir cumartesi pilavını sizler için bir kez daha yapacağım. Söz veriyorum.

Şimdi gelelim pilava katılmayı düşünenleri bilgilendirmeye, Türk Hava Kurumu Çankaya Şubesi; Prof. Dr. Muammer Aksoy Caddesi (2. cadde) 50/ B Bahçelievler adresindedir. (Ankara’yı bilenler için Sinema 10 ‘un arka duvar komşusuyuz) telefon numaramız; 213 22 22, 223 30 51. Bulgur pilavı hazırlama çalışmalarına, saat 11:00 gibi başlıyorum. Sofraya oturmamız ise, saat 14:00 ‘ ü buluyor. Ancak, “uyarmadın.” Demeyin diye yazıyorum. Bulaşığı en son gelen yıkıyor. Siz her olasılığa karşı, Saat 13:30’u geçirmeyin.

Her hafta bir sofra konumuz da oluyor. Bu hafta sofra konumuz “milliyet blog ve yaşamımıza getirdikleri” olsun. Diyorum. Bu benim önerim. Ama isterseniz sofra konumuz için öneri de getirebilirsiniz. Konuk olan sizsiniz. Sofra konularını bir önceki haftadan, sofraya katılanlarla belirliyoruz. Genelde belli konularda bilgi birikimi olan, uzman konuklar davet ediyor, onların bilgilerinden yararlanıyoruz. Anacak, bu hafta soframız özel olacak. Sizler de geleceksiniz. O yüzden bu hafta ki sofra konumuzu ben belirledim.

Hafta sonunu, 21 Temmuz cumartesiyi iple çekeceğim. Belki yerimiz dar. Ama yüreğimiz o kadar geniş ki.

Buyurun Dostlar.

1- http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=34329

Not1: Yazılarımdan haberdar ettiğim, Sosyal Hizmet Uzmanları Mail Grubu Üyesi olan, olmayan tüm meslektaşlarım, iş yerindeki çalışma arkadaşlarım sizler de davetlisiniz.

Not2: Gelecekseniz bildirirsiniz. Değil mi? Hazırlıkları ona göre yapmak ve mahçup olmamam için.

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..