Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '10

 
Kategori
Eğitim
 

Bir mektup

Uzun zamandır öğrencilerimden gelen mektupları yayınlamıyorum. Nedeni, burada yazmaya değmeyecek kadar basit. Ama aşağıdaki mektubu yayınlamaya karar verdim. Çünkü bu mektupta hiçbir riya yoktur. Yazıda, yapılan çalışmaların sonucunun, diğer öğrenclere duyurulması amaçlanmıştır. Bilgilerinize sunarım.  

"O, 'Tam Öğrenme' proğramının ne kadar faydalı olduğunu size göstermek isterdim gerçekten. Sınıfa ilk girdiğim gün bile kendimi o kadar donanımlı hissettim ki. Bunu okuldaki 60 öğretmen de, en başta müdür bey de o kadar iyi fark etti ki, her zaman dile getirirler. 

Bize kattığınız şeyleri gerçekten anlatamam hocam. Şu an sadece size minnettar olduğumu söylemek istiyorum. Okuldaki tüm öğretmen arkadaşlar, en az on yıllık. Kolay kolay ilk atama almayan bir yer. Şanslıyım bu konuda. Ama 60 öğretmen içinde geçen yıl teşekkür belgesini ben aldım. Aslında aldığımda bile sizin adınıza aldığımı hissettim, bilmenizi istiyorum. 

Sınıfımda tamamen bilgisayarlı eğitim yapıyorum. Din Kültürü dersi ilk kez veliler tarafından bu kadar önemseniyor ve takip ediliyor. Bu sizin emeğiniz hocam, teşekkür ederim. Nasib olursa, geldiğinizde görüşürüz inşallah. 

Saygılar."  

 

 
Toplam blog
: 425
: 3089
Kayıt tarihi
: 06.12.06
 
 

Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi..