Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Bir resim olsam

Bir resim olsam
 

Doğanın renkleri


Bir resim olsam tuvalde, ressamım beni boyasa rengarenk.

Bazen mor leylaklar arasında bir su damlası bazen de denizin ortasında bir sal.

Bazen güneşi batırsam bir dağın eteğinden bazen de

Güneş bir denizde kendi batsa.

Bazen minik bir ev olsam dere kıyısında. Derede ördekler, bahçede çardak ve mis gibi kokan çeşit çeşit çiçek olsam.

Arkada ki mor dağların tepesinde kar ve donmuş saksılarda çiçek olsam.

Bacadan tüten duman, ocakta pişen aş olsam.

Aş’ı yiyen mutlu insanlardan olsam.

Hiçbir şeyim olmasa maddi olarak ama her şeyim çok olsa. Gerçekten ben ben olsam

Sen sen

Biz biz olsak

Para pul hiç önemli olmasa

Sadece sevgilerimiz çoğalsa taşsa yaşarken

Ve biz birlikte olmaktan mutlu olsak.

O zaman ressamımın işi kolay olacak.

Mutluluğun resmi olmasa da yaptığı en azından mutluluğun kokusu yayılacak renklerle.

Hadi o zaman ressamım! Tuval senin renkler senin şu an, bul renklerimizi özgürce.

Özgürlük dağların tepesindeki kar, bacalardan tüten duman, deredeki ördekler ve ağaçlardaki çiçekler demek.

Özgürlük senin tuvaline çizeceğin ben demek biz demek.

Öyleyse renklerimizi ver bize.

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...