Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Anılar
 

Bir resim ve K.İlyas Yılmazer

Bir resim karesi bu kadar mı çok şey anlatır? Hayatta olanlar ve yaşama erken veda edenler için… Anlatıyor işte!

Siz de yakından bir bakın ve bir an için o resimdeki insanlarla paylaştığınız birkaç anı düşünün. Neler hissediyorsunuz? Duygusallaşıyor insan ister istemez değil mi? Şimdi aramızda olmayanlara takılıyor hemen gözüm. Nur içinde yatsınlar… <ı>K. İLYAS YILMAZER ve <ı>SÜLEYMAN ERGÜN ne kadar da mutlular fotoğrafta… Özel bir anın karesi çünkü o resim. Silivrisporumuzun amatör kümede şampiyon olup, finallere gitme şansı yakalamasından sonra yapılan kutlama gecesinde çekilen bir resim.

Benim de <ı>genel kaptan olarak yöneticilik yaptığım, harika insanlarla birlikte çalışma fırsatı bulduğum senenin (benim için) en değerli fotoğrafı. Bu karede görünmeyenler de var.

<ı>Rahmetli AHMET DAĞLI gibi<ı>, ERDOĞAN SÖNMEZ ve <ı>AYDIN KESKİNOCAK gibi…

Yine rahmetle andığımız <ı>NECATİ ÖNEY Hocamız gibi ve ismini yazamadığım (beni bağışlasınlar lütfen) birçok yönetici arkadaşlarımız ve ağabeylerimiz… Bu resmin oluşmasında ne kadar çok insanın payı varmış. Birkaç dakika düşününce bir film şeridi gibi gözlerimin önünden gelip geçiyor hepsi.

Uzun yıllar kader birliği (daha doğrusu fikir birliği) yaptığımız sevgili arkadaşım <ı>KADİR İLYAS YILMAZER… (Kadir’ i yazmazsam bana kızacakmış gibi geliyor.) Çok önemserdi çünkü <ı>doğru yazmayı ve <ı>doğru konuşmayı. Gazetecilik yaptığı dönemlerde ilk adımı kimse önemsemezdi ama <ı>O mutlaka yazardı <ı>HİKMET UFUK BEK diye…

Önemsediği başka şeyler de vardı tabi: Dürüstlük ve doğruluk gibi, örnek bir vatandaş olmak gibi, sağlıklı ve spor yapan bir nesil yetiştirmek gibi, başarılı ve hayırlı evlatlara sahip olmak gibi… Ben kendisinin çok başarılı olduğunu düşünüyorum. (Özellikle çocuk yetiştirme konusunda örnek aldığım kişiydi.)

Kendisiyle tartıştığımızı hiç hatırlamıyorum. Her zaman saygılı, önce dinleyen sonra fikrini söyleyen, bana çok şey katan, çok değer verdiğim <ı>‘Özel bir İnsandı’…<ı>

Hiç unutmuyorum; (hepimizin sadece amerikan TV dizilerinde izlediği) sabah ya da akşam koşusuna şort giyip çıktığında kendisine bıyık altından gülenler vardı.(Herhalde o zaman İlyas Yılmazer’i eleştirenlerden bazıları da bugünlerde sabahın erken saatlerinde sağlıklı yaşam yürüyüşlerine çıkıyorlardır.)

Silivrispor altyapısı için elinden gelenin fazlasını yapmak istedi. Maddi - manevi senelerce fedakarlık yaptı. Rahmetli Necati Öney ile harika bir ikiliydiler. İkisinin zamanında yetişen birçok genç oyuncumuz profesyonellik şansını yakaladı. Kaleci Zafer, Yetkin, Mehmet, Salim, Özgür bunlardan sadece şu an hatırlayabildiklerim…

Evet <ı>sevgili dostum <ı>K.İLYAS YILMAZER, karşımdaki resme tekrar bakıyorum da; <ı>Mesut Hoca ile <ı>Raşit Yağcıoğlu’ nu görüyorum.( Herhalde takıma ara transferde kimi alırız diye hararetli hararetli konuşuyorlar. Eğlence onların umurunda değil.

<ı>Kenan Şentürk’ ü görüyorum sonra tam resmin ortasında (Çocukluğumuzun <ı>Kenan Abisi, spor kulübü çay bahçesinde şakalar, muziplikler yapan ve her zaman yanımızda olan) elinde şampanya servis yapıyor. İnşallah bir gün <ı>3.LİG servisi de yaparız birlikte!

Futbolcu kardeşim <ı>Özcan Faydalı (Namı diğer <ı>HERİ) ve hemen yanında küçücük bir çocuk var: <ı>Mehmet Nalbantoğlu. Şimdi A Genç Takımda oynayan ve yarınlarda (İnşallah!) profesyonel ligde izleyeceğimiz…

<ı>Cihat Alpay ve <ı>Mecit <ı>ağabeyimiz servis yapma telaşında. Hemen karşı tarafta, golcü kardeşlerimiz <ı>Selim ve <ı>Atakan, yanında ise <ı>Ali Korsan…

<ı>Zaman bir su gibi akıp gidiyor avuçlarımızdan. Parayla satın alamıyoruz. Bir yerlerde biriktiremiyoruz. Kavgayla, kısır çekişmelerle, kıskançlıkla, dedikoduyla boşa geçirdiğimiz zamanlar için çok yazık değil mi?

Bir gün biz de fotoğrafın dışında kalacağız ya da fotoğrafın içinde olsak da hayatta olmayacağız. <ı>Öyle değil mi sevgili K. İLYAS YILMAZER?

 
Toplam blog
: 5
: 916
Kayıt tarihi
: 24.10.09
 
 

Okumayı, yazmayı, izlemeyi, değerlendirmeyi, kısaca hayatın farkında olarak yaşamayı seven bir kişil..