Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Bir sabah kalktın ve Bankanda sınırsız Para var !

Bir sabah kalktın ve Bankanda sınırsız Para var !
 

Evet sınırsız diyorum çünkü aslında evren bize sınırsız bir bereket aktarıyor ama biz onu alma konusunda maalesef problemler yaşıyoruz. Kısıtlı bilincimiz, bize öğretilen kodlamalar. Örneğin para elinin kiridir, çok para adamı bozar ve bunun gibi bir sürü gereksiz cümle…

Evet konumuza geri dönelim, sınırsız bereket diyordum!

Sınırsız bereket olduğuna önce kendimiz inanmalıyız. İnanmalıyız ki evreni de ikna edebilelim. O bir kere ikna oldu mu önünü kimse kesemez zaten:)

Yaşam Koçluğu yapan kuzenimin bana yaptırdığı ilk ödev, hayallerin ne ise onları dergiden/bilgisayardan/kitaptan ordan burdan resimlerini bul, renkli bir kartona yapıştır getir demekti.

Kendi kendime demiştim ki bu ne ya Allah aşkına, böyle ödev mi olur.

O hafta ödevi yapmaya başladığımda ne kadar az hayal ettiğimi ve aslında sürekli sınırlı düşünmekten, sınırsız olan bereketten ne isteyeceğimi bile unuttuğumu gördüm.

Hayal edip resimleri keserken bile ay yok şu çok pahalıdır, yok bunu alamam ki dediğimi de fark ettim. Ne kadar büyük bir problem bu aslında. Çünkü beynin inanmadığını evren sana nasıl getirsin ki?

Kestikçe kesesim, kartona koydukça koyasım geliyordu.

Meğer ne kadar çok uçsuz bucaksız yeşillikli alanlar, denize bakan evler, ne kadar çok eğitim, ne kadar çok seyahat ne kadar çok ayakkabı, çanta, kıyafet istiyormuşum.

İşte bende bundan yola çıkarak her hafta kendime, arzuladığım ama alamadıklarım için

“Bunlar benim olsun panosu” yapıyorum. Bir nevi evrene sipariş veriyorum :)

Bakalım bu hafta Evrenden ne siparişlerim olmuş…

 

Crash Galata T-Shirt 40 TL – Galata da küçük bir mağaza, T-shirtlerim tasarım olsun, üzerinde hikayeler olsun diyorsanız tam size göre bir mağaza ve benim seçimim üzerinde hem erkek hem kadının çizimlerinin olduğu bu tasarım oldu. www.crashgalata.com/tr/

Bu arada bildirmek isterim ki Crash, la petite takipçilerine nakitte %25 indirim veriyor! dollytosun@gmail.com’a yazıp benden indirim çekini alıyorsunuz oraya gidiyorsunuz ve indiriminizi alıyorsunuz :)

Handechi şapka – Handechi markası herkes için bir hikaye yaratıyor ve konuşmayı bilmeyen Şapkaları sizler için konuşturuyor. Kişiye özel şapkalar yaratan bu markadan romantik bir şapka seçtim. www.handechi.com

Bytasarımı takılar bir harika. Takmanın cesaret isteyeceği tasarımlara mutlaka bakın derim. http://www.facebook.com/pages/By-deniz-alta%C5%9F/180368752068514?fref=ts Benim tercihim bu kolye oldu. Deniz Altaş

Kaktüs ayakkabı – Zengin modelleri, kalitesi, rahatlığı, tasarımları ve uygun fiyatları ile tam biz bayanlara göre. Şu anda da 59 TL’den başlayan fiyatlarla bir sürü model bulma şansınız var. http://www.facebook.com/pages/Kakt%C3%BCs-Ayakkab%C4%B1/309462179081354

Shine be the inspiration bozuk para çantası- 50 TL 2 tane aldım aslında ama almaya doyamıyorum bu ruhu olan cüzdanları. %100 el emeği ve tamamen doğal ipliklerden üretilen ürünleri Bolivya da ki kadınlar hayatlarını geçindirmek için yapıyorlar. Ve en güzeli hepsinin bir hikayesi var; kimisi kocasını, kimisi kendilerinden bile çok önemsedikleri çocuklarını, kimisi yeri geldiğinde sırdaşları olan hayvanlarını konu almış. Ve her cüzdanın üzerinde yapan kişinin ismi de mevcut. Detaylar için http://www.lapetitedolly.com/archives/82:

Legolu Moleskin defter – Fiyatı (yaklaşık olarak) küçük boy 37 TL, büyük boyu 51 TL Beni çocukluğuma götüren, tasarımı ve yaratıcılığı ile de beni kalpten vuran bir ürün. İçinden sticker ve lego bookmark da çıkıyor. Kapaklarında da gerçek bir lego parçası bulunuyor.

Hayal etmekten vaz geçmediğimiz, hayallerimize adım adım gittiğimiz bir hafta diliyorum… 

la petite “Bunlar Benim Olsun” panom da yayınlanmasını istediğiniz ürünler var ise lütfen bana yazın.

Mail adresim; dollytosun@gmail.com

 
Toplam blog
: 48
: 574
Kayıt tarihi
: 07.09.12
 
 

Kişi iç farkındalığını tam olarak keşfetmelidir ki, ruhunu yansıtan renklere ve stile sahip olabi..