Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Mikael Bagbanov Podyumların yeni Prensi - Adrianalima ile Defilede…

Mikael Bagbanov Podyumların yeni Prensi - Adrianalima ile Defilede…
 

Adrianalima - Mikael BAGBANOV


Çok yakışıklı bir genç var karşımda… Bir o kadar da efendi, mütavazi… Kaliteli derler ya işte öyle bir genç… Kısa zamanda güzel işlere imza attı, hızla yolunda ilerliyor. Sanıyorum onu sadece bizler değil, dünyanın bir çok ülkesinde de tanıyanlar olacak. En büyük özelliği çok hırslı olması, birkaç dil konuşan bu yakışıklı adamın kısa zamanda geldiği yere uzun mesafeleri katederek gelmiş olması bile onun azminin bir örneği…

“Bize kendinden söz eder misin kaç yaşındasın nerede doğdun, neden ismin Mikael Bagbanov?”

“Ben 1986 doğumluyum. Kazakiztan’da doğdum ve büyüdüm. Benim babam Türk annem Tatar… Ben ailenin en küçüğüyüm…”

“Eğitimini nerede aldın?”

“Universite Rusya Moskova ve Kazakistan Almaata'da bitirdim sonra 2005 yılında ailemle birlikte Türkiye’ye – Antalya’ya göç ettik.”

“Benim bildiğim önemli birşey var senin hayatında askerlikle olan bölüm:”

“Ben çifte vatandaşlık hakkına sahibim… Türkiye’ye gelince kendi isteğimle Türk Silahlı Kuvvetlerine başvurdum ve askerliğimi yaptım.

Benim için bu olayın gurur verici şöyle bir yönü var. Benim ailemde hatta sülalemde ben İlk Türk Askeriyim ve bundan çok gururluyum.”

“Haklısın gurur verici bir olay… Aranılan bir modelsin, seni dergilerde sıkça görmek mümkün, önemli defilelerde sen varsın. Son olarak Antalya’da; Adrianalima ile aynı podiumda Dosso dossi organizasyonunda çıktın...”

“Modelliği Türkiye’de başladım. Sekiz ay önce İstanbul’a taşındım. Şansımda yaver gitti, bir çok önemli işlerde oldum.”

“Senin çok çalışkan, sorumluluk sahibi olduğunu biliyoruz. Disiplinli çalışmanda kısa sürede yükselmende yarar sağlamış. Benim aklımda yaptığın işler var ama sen kısaca sıralayabilir misin?”

“Teşekkürler ederim sözleriniz için… Tabiki bu işkolay bir iş değil, zahmetli ve sabır gerektiriyor. Dediğiniz gibi disiplin olmazsa olmazı zaten bu işin. Evet, mücadele etmek gerekli ve hiç vazgeçmemek… Çalıştığım işlerin bir kısmını şöyle sıralayabilirim:

U.S.Polo,

Kığlı,

Derimod,

Damat,

Avva,

Millord,

Sabri özel,

Champion,

Lcwaikiki Vs, vs firmaları ile çekimler yaptık bir çok modacı ile çalıştım, birkaç klipte oynadım.”

“Dizi teklifleri de geliyormuş.”

“Evet, görüşmeler halindeyiz. Hayırlısı olsun.”

“Dünyanın en güzel kadınlarından biri olan Adriana lima ile aynı defilede çalıştınız. Bize biraz ondan söz edermisin? Nasıl biri, candan mı, işinde nasıl ve gerçekten o kadar güzel mi?”

“Evet, o kadar güzel. Resimlerinden daha güzel çünkü çok güzel bir enerjisi var, hareketleri, yakınlığı ile sizi büyülüyor. Ona bakıp kimse onun anne olduğunu düşünemez, çok ince, çok zarif güzel bir genç kız gibi…”

“İşin gereği çok güzel kadınlarla çalışıyorsun, böyle güzellerle çalışmak nasıl bir duygu?”

“Hayata her gün yeniden başlamak gibi…”

“Ne güzel bir anlatım... Mikael tahmin ediyorum ki kısa bir sürede çok daha iyi yerlere geleceksin. İşin gücün rast gitsin…”

“Teşekkürler ederim.”

 

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....