Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir şair! Zirve!

Zirve’nin şiirlerini okurken derin haz duyuyorum.

Ama o derinliğe inebilmek için en az üç kez okumam gerekiyor. Temel’e fıkra anlatmak gibi!

Sonunda vurgunu yiyorum!

Şiirleri “kelimeler sarmaşığı” gibi!

Her kelimesi birbirini tamamlıyor! Birini kaybettin mi kaybettin!

Özden Hanımı tanıma şerefine nail oldum. Dikkatliydim! Can kulağı ile dinliyordum kendisini!

Orada farklıydı ama özde aynıydı!

Duygulu, içten ve sevecen!

Düşünün ki dalgalardan ürken ben; Özden Hanımın varlığıyla “Ulan battı bot yan gider!” umursamazlığındaydım!

Kaptan ustaydı neyse ki!

Zirve’yi okuduğunuzda şiir okudum diyorsunuz!

Ben okuyorum.

http://blog.milliyet.com.tr/Unutma_ara_beni/Blog/?BlogNo=301925

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..