Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir Santim Kısa Diye

Boyu 1 santim kısa diye subay olamadı…

50 bin lira ve altı gelire sahip olanlara yardım yapılacak, 51 bin lirası var; bin lira fazla diye yardımdan yararlanamayacak…

18 yaş altı ceza indirimi, 1 gün geçmiş ya; yararlanamayacak…

Hani gökten bir taş düşse, kısmet işte benim değil senin, ya da onun başına; kim ne diyebilir.

Ama bunlar bizim düzenlemelerimiz.

Bir gün, bir saat, bir metre, bir gram vs. ile icabında hayat memat meselesinde insanlara kaybettirilir mi?

Öte yandan böyle düzenlemelere de gerek olabilir.

Ama sanki kaybedenler hiç düşünülmeden, hakmış normalmiş gibi yapılıyor!

18 yaşını 1 gün geçen normal cezasını alıyor, 18 yaşına 1 günü kalan bilmiyorum da hiç ceza almıyor galiba; ya da 18 yaşını doldurmayan her neyse.

Diğer birçok konuda durum bu.

Böyle bir şey olabilir mi?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..