Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir selamın getirdiği..

Bir selamın getirdiği..
 

kahvaltıda şarap ve peynir..


Merhaba.. Merhaba benden zarar gelmez demekmiş.. Daha önceki bir yazımda da yazmıştım bu yüzden böyle selamlaşmak hoşuma gidiyor.. Bugün selam veren bir tanımadığın selamına cevap vermek uykusuz bir geceye başlattı beni.. Öncelikle söyleyeyim peynir deyince direk şarap diyen biri en az benim kadar deli dolu olsa gerek.. Oysa ki ben kahvaltıyı düşünmüştüm tamamen.. Çok dolu.. Yaralı belli, ama üzerini örtüp kimseye göstermeden kendi kendine iyileştirenlerden.. Yardım etmek istesen elini usulca kaldırmak gerek o yaranın üzerinden.. Sevgi dolu.. İki sözünden biri lütfen.. O kadar dikkatle seçiyor ki kelimeleri kırılsın istemiyor karşısındaki, daha önce kelimelerin kendisini ne kadar kırdığını her seferinde hissederek..

Güzel olan, hayatla barışık.. Sevmekten vazgeçmemiş.. Hala inanıyor insanca yaklaştığında insanca karşılık verebilecek birileri olduğuna.. Şimdi uyuyor meleklerin koynunda.. Yastığının altında şarap peynir tadında biriktirdiği rüyalarla.. Bense iki dört nöbetinde.. Yazmakla meşgul, garip arkada Candan çalıyor; Bir Yangının Külünü Yeniden Yakıp Geçtin.. Bu gece bitmez.. Belkıs Özener.. Görünce Aşık Oldum O Güzel Gözlerine Başkasını İstemem Benim Gözüm Sende.. Yahu ben bu ruh halini çok sevdim.. Uyumamak için direnmemiştim uzun zamandır.. Ne kadar da hasretmişim bir yüze, gülen bir yüze.. Resim de olsa, sıcacık, yazı da olsa insanın içini ısıtan.. Neler oluyor böyle J Ömrümce Hep Adım Adım.. Yazmayı, hem de böyle güzel şeyler yazmayı özlemişim.. Demek ki bugünün iki anahtar kelimesi varmış.. Biri selam diğeri Özlem.. Güzel uyu tatlı şey.. Bana getirdiklerince sana da gelsinler.. Tekrar merhaba..

 
Toplam blog
: 24
: 670
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

İyi bir tahsil hayatı; Galatasaray Lisesi, ardından Boğaziçi... Etiket olarak iyi de sonuç olarak ne..