Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '12

 
Kategori
Deneme
 

Bir ses

Kulaklarımda Bir Emre aydın şarkısı 

Önünde diz çökülme mis cümleler var iç'inde..

İsyankar değil. 

Duygusal değil.. bastırılmış, yıllarca bir kuyunun dibinde saklanıvermiş..

o Kuyunun her karanlığında çığlık atan kelimeler gibi

İçinde acı 

İçinde hasret 

İçinde özlem..

İçinde hıçkırığa boğulmuş Bir gaz lambasından çıkıvermiş aşk.. 

içinde her şey ucu görünmeyen bir tünelde gece yarısı esrarına kapılmış toz bulutu gibi.. 

Sesi kaçmış bir yalnızlıktı  benim ki..

ucu görünmeyen bir yalnızlık

Bir iğde ağacında ki dal'ın kokusu gibiydi yalnızlığım

Bir Nehrin intiharı gibiydi.. 

Bugün Pustum..

Bugün korktum..

Ömrüm dedin.. Son sözlerin hep..

Ömrüm, Ömrüm yokluğun!

 
Toplam blog
: 9
: 143
Kayıt tarihi
: 09.03.12
 
 

Karanlığın ortasındaki bir ağ gibi hissediyorum bazen kendimi.. Ses'e irkiliyorum.. Ses'e eğiliyo..