Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '07

 
Kategori
Güncel
 

Bir tarafta Tansu Çiller'ciler, diğer tarafta Mehmet Ağar'cılar

Bir tarafta Tansu Çiller'ciler, diğer tarafta Mehmet Ağar'cılar
 

Tarih 4 Nisan 2007

İnternette haberleri karıştırıyorum, bir haber gözüme ilişti, DYP genel başkanı Mehmet Ağar’a parti içindeki Çillerciler, genel başkanlığı Tansu Çillere bırak önerisi yapmış.

Seçimler yaklaştı malum, enkaz bırakıp gidenler, şimdi tekrar şansını denemek istiyor diye düşündüm. Bir zamanlar Sayın Deniz Baykal’ın, Altan Öymen’e yaptığı gibi.

Tarih 05 Nisan 2007

İnternette yine bir haber Sayın Mehmet Ağar’ın yaptığı açıklama. Doğru Yol Partisi (DYP) Genel Başkanı Mehmet Ağar, DYP eski lideri Tansu Çiller'in siyasetin dışında olmadığını belirterek, "Bu konuda herhangi bir şey söylemek söz konusu değil. Bizim geleneğimizde eski genel başkanlarımızın tavırları ve söylemleri hakkında yorum yapmak yok" dedi.

Tabi bu durum DYP arasındaki bir mevzu beni ilgilendirmez diye düşündüm!
Malum bunun adı siyaset, benim de yıllarca aklım hiç ama hiç almadı bu siyasileri

Tarih 07 Nisan 2007 e-mailime bir yazı ulaştı.

Yazı Ali Poyrazoğlu'na ait, konunun içeriği Sayın Tansu Çiller. Okudum. Bu yazı doğru olamaz diyorum. Ya da bunda bir mizah kokusu olmalı. Ya değilse, ya gerçekte bu böyleyse... İşte o zaman "durum DYP arasındaki bir mevzu beni ilgilendirmez diyemiyorum"

İşte bana ulaşan Ali Poyrazoğlu'na ait e-mail. "yorumunuzu siz katın".

Ali Poyrazoğlu, 23 ciltlik Anıtkabir Özel Defteri'nden seçtiği bazı bölümleri seyircileriyle paylaştı.

Poyrazoglu, "Bu ülkede Başbakanlık yapmış Tansu Çiller, 5 kez çıkmış
Atatürk'ün huzuruna... Beş kez yazı yazmış deftere. Dördü hiç okunmuyor,
besincisini de simdi ben okuyacağım sizlere" dedi ve Çiller'in metnini
okudu:

"Yüce önder. Ulu ve büyük Atam! Doğru Yol Partisi'nin 14'üncü yılını idrak ediyoruz. (Sonra 14'ün üzerini karalamış, 15 yapmış) Laik Türkiye Cumhuriyeti'nin ve demokrasinin bekçileri olarak 16'inci yılımızda huzurundayız... Davamız yarım asırlık yani 65 yıllık bir davadır. Milliyetçilik ve çağdaşlık yolunda yarım asırdır yani tam kırk yıldır yürüyoruz. Bu ülkenin çimentosu olmanın sevinci içindeyiz. Biz bu
ülkenin çimentosuyuz. Bizimle tuğlaları yapıştıracaklar, duvar örecekler, bina yapacaklar, içimize girecekler. İlkelerinin ışığı altında partimizin 17'nci yılını kutluyor saygılar sunuyorum. Görüşmek üzere..."

Konu gerçekte böyleyse Sayın Mehmet Ağar oyum size değil ama n’olur DYP yi başka ellere emanet etmeyin.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..