Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '07

 
Kategori
Güncel
 

Kahrımdan öleceğim…

Acil durum olarak görüyorum ve bildiriyorum...

İşte son dakika bir haber…

“Irak Kürdistan Demokrat Partisi Başkanı Mesut Barzani El Arabiya televizyonunda yayınlanan röportajında Türkleri Kerkük sorununa karışmamaları konusunda uyardı. Barzani Türkiye’nin karışması durumunda Irak Kürtlerinin de çoğunluğu Kürt olan güney doğusuna karışacağını belirtti.

Barzani şöyle konuştu: ‘Türklerin Kerkük’e girmesine izin vermeyeceğiz. Eğer böyle bir şey olursa biz de Diyarbakır ve diğer şehirlere karışırız'.

Barzani Türkiye'yi tehdit mi ediyorsunuz sorusuna ise şöyle yanıt verdi: 'Türkiye'nin Kerkük'e karışması durumunda ne olacağını söylüyorum'.”

Bu haber gündeme geldi ve bekliyoruz. Acaba Recep Tayip ERDOĞAN, bu konuda ne söyleyecek ve aşiret reisi Mesut Barzani’ye ne cevap verecek?

Ülke olarak, ülkenin evladı olarak ve yaklaşık 13 senedir o bölgede bütün olup biteni bilen ve yaşayan biri olarak kahroluyorum…

Bu hallere düşecek millet mi idik?

Bu lafları yemek durumunda kaldığımız için bu ülkenin bir vatandaşı olarak kalp hastalığımdan değil de kahrımdan öleceğim.

Daha ne diyeyim…

Şimdi, siyasi otorite olarak verilecek cevabı ve uygulamayı bekliyoruz…

07 NİSAN 2007

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..