Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

04 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir tende kaybolmak

Yaşamak
Hayatı dolu dolu
Yaşamın özünü
Ruhunda hissederek yaşamak

Sen benim
Yaşama bağlayan aşk kaynağımsın
Gül bahçemin tek gülü olarak
Yaşar mısın benimle

Sonbaharda esen rüzgarlı bir havada
Titreyen vücutlarımızı sarılarak ısıtmak
Ne güzel olurdu sevgilim
Ve ölesiye
Bir tende eriyip
Kaybolana kadar derinden hissetmek
Hergün doğan güneş gibi
Yeniden
......Yeniden
..........Yeniden
...................Seninle olmak

Yetersiz kalıyor bazen sözcükler
Duygularımı anlatmaya aşkım
Yanımdan ayrılırken bile
Özlüyorsam seni
Düşün aşkım, düşün
Sen yokken yanımda
Hissettiğim, o dayanılmaz duygularımı
Nasıl anlatayım
Sana olan aşkımı bilemiyorum artık

Düşünemiyorum
Düşünmek bile istemiyorum aslında
Sensiz yaşayacağım
Yapayalnız günlerimi

Neden
Sana olan bu aşırı düşkünlüğüm
Bir adı, nedeni olmalı
Adı ve nedeni ne olursa olsun
Sevmiyorum şu dünyada
Sensiz yaşadığım günlerimi

Aşklarda aşkım
Yaşanmalı serüven tadında
Ne olursa olsun yaşanmalı
Zevkle zevkimiz
Mutlulukla mutluluğumuz kaynaşmalı

Zaman çok geç değil
Herşey bizim elimizde
Ne kadar çok kullanırsak zamanı
O kadar dolu olacak hayatımız
Giderken bu dünyadan
Dolu dolu yaşadıklarımızı bırakalım
Ne dersin aşkım
İsyankar ruhumla
Yaşar mısın benimle...

Cengiz ÇETİK

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..