Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir tütsü yaktım

Bir tütsü yaktım
 

rodin-düşünen adam


Mavi bir tütsü yaktım..hayrolsun hiç adetim değildir

Gecenin karanlığında

Sıcak bir Şarap dudağımda..

Baharatı tam şuramda , şuramda,

Yüreğimde

Bir tütsü yaktım parladı aniden geçmişim .

Tül bir perdeden geçti hayallerim

Bazen fener alayı gibi devrim bayramında,

Bazen matem dolu bir kadın,

ayrılık konuşması yapan sevgili.

Bazen cezalı bir ilkokul çocuğu

Siyah ve beyaz bir fotoğraf karesi.

Katar katar olmuştu gözyaşlarım,

Arkasında yüklüydü biriktirdiğim kahkahalar.

bir tütsü yaktım ..hayrolsun hiç adetim değildir

Dar bir sokak balkonlar sardunyalı,

ağlayan bir çocuk ayakları çıplak

göz kırpmakta muzır ilk aşkım ,

zaman hapishane ,

parmaklıklarım tütsü çubuğundan

sorumluluklarım prangalar ,
duvarlarım taş belki bin yıllık

atadan miras.

Zamansız bir tütsü yaktım,

hakikaten hiç zamanı değildi.

Aklım ise zaten hiç , ama hiçteydi

Sarmalındaydım yaşamın tamda ortasında

Evet ben bir tütsü yaktım melankolik..

Yaktım geçmişimi, hayrolsun …

Hiç adetim değildir…

 
Toplam blog
: 42
: 541
Kayıt tarihi
: 30.03.09
 
 

Hayata dair 'söz'lerim var... Türkiye' nin çeşitli illerinde yaşadım. Mühendislik eğitimimi İzmir' d..