Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Resim
 

Bir yaşam tarzıdır resim...

Bir yaşam tarzıdır resim...
 

hayatın anlamı resim...


Resim yapmak... Benim en büyük eğlencem resim yapmak. Görsel zekaya sahibim eğer bir şeyi gerçekten öğrenmek istiyorsam resmini çizerim. Bu nedenle Tarih ve Matematik zayıf yanlarım. Matematikte de -tahmin edeceğiniz gibi- en iyi olduğum konu Geometri.

Resim benim hayat kaynağım. Resim yapmadan yaşayamam. Başkalarının bir şey anlatmak için kullandığı 4-5 sayfalık kağıdın tekine bir resim yaparak fazlasıyla açığa koyarım anlatmak istediğimi. Yazmaya kalksam sayfalarımı alacak bir ödevi resim çizerek yaparım bazen.

Resimde serbest olmayı severim -yani soyut resim gibi- kısıtlamalara gelemem. Resim yaparken kopya çekmem, başka birinin resim yapma zevkine de uymam. Ben resim yaptım mı beni anlatır resim. Kim görse bana ait olduğunu anlar. Kendi çizgilerimi kullanırım. Hata yaparım ama başkalarının hatasını yapacağıma kendi hatamı yaparım. Resim yaparken bir kedi çiziyorsam ya 2 bacaklı ya 3 kuyruklu yada kafası bedenine göre fazla büyük vs. gibi çizerim. Kopya çekmem demiştim. Doğadan da kopya çekmem, farklı çizerim.

Zevk alırım resim yapmaktan. Resim yaparken kendimden geçer giderim. O an dünya umrumda değildir. Silerim, tekrar çizerim, beğenmem yine silerim.

Hayallerimi çizerim kağıda rüyalarımı... Korkularımı çizerim yırtıp atabilmek için... Okuduğum kitabı çizerim. Bazen beni anlatan kareler çizerim. sevgiyi çizerim bazen veya dostluğu... Mısır'ı, Yunanistan'ı, Afrikay'ı çizerim. Tabi ki bunları görmedim ama çizebilirim.

Keşke burada anlattıkları çizerek gösterebilsem.

Yazımı okuyan tüm okurlarıma teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 4
: 545
Kayıt tarihi
: 22.04.10
 
 

Merhaba, ben henüz 16 yaşında bir öğrenciyim. Liseye gidiyorum. Bu siteyi seviyorum ve ben de yazı y..