Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Resim
 

Düşler Akademisi Resim Kursu…

Düşler Akademisi Resim Kursu…
 

Düşler Akademisin de; tiyatro, resim, ritim, dans, film, fotoğraf, bilgisayar, enstrüman, kişisel gelişim, işaret dili, savunma teknikleri, sirk sanatları vb. gibi eğitimler veriliyor.

Engelli ve sosyal dezavantajlı gençlere ücretsiz olarak kültür ve sanat eğitimlerinin verildiği bu atölyelerden birinde bir süredir ‘Resim atölyesine’ eğitime katılıyorum.

Düşler Akademisi'nin ‘sanat engel tanımaz’ sloganı ile başlattığı sanatsal kurslar kimimizin iş sahibi olmasına, kiminizin mesleğinde gelişim göstermesine, kimimizin de kendini işe yarar hissedip hoşça vakit geçirmesini sağlıyor.

Hepimiz hayallerimizi gerçekleştiriyor aslında…

Çocukluğumdan beri ‘ressam’ olma hayalim vardı.

Vakit bulduğun her an, üzüldüğümde, sevindiğimde, sıkıldığımda elimde kalem, önümde kâğıt bir şeyler çiziyor bulurdum kendimi!

Resme kabiliyetim olduğunu söylerdi herkes ama ben resmi çok sevdiğim için yapıyordum. Sevilerek yapılan bir çalışmanın kötü olma olasılığı da pek yok gibidir aslında…

Bol olan boş vaktimin (evden dışarı hiç çıkamadığım o yılların) yegâne hobisi, iş hayatına girmemle birlikte hayatımdaki birinci yerinden ikinci yerine hatta öyle bir an geldi ki! Hayatım da hiç yer vermediğim eski bir aşka dönüştü.

Fakat ilk aşk gibi hiç unutulmadı.

Resim olduğu sürece hayatımda, resim yapabildiğim sürece daha mutluyum.

Düşler Akademisinin ‘Resim’ kursuna da öncelikle yoğun programımda resme yer verebilmek, resim yapabilmek için başlamıştım.

Her hafta yeni bir eğitim, her hafta mutlaka yapılan resimler sayesinde; Resmimi geliştirme, yeni teknikler öğrenme ve kendi tarzımı belirleme şansını buldum. Bu sayede yeni insanlar tanıyıp, yeni dostluklar da edindim.

Gönüllü Resim Hocamız Başak Avcı, yardımcı hoca Yekta bey’den çok şey öğrendik.

Yine gönüllü üniversiteli gençler Demir, Ayça, Ali Osman bizlere yardımcı oldular. Onların yardımları ile dersler daha keyifli ve daha güzel geçti.

Düşler Akademisi düşlerimizi gerçekleştirme şansını verdi bizlere…

Bu projeyi hayata geçiren, emek veren ve projede yer alan tüm gönüllü ekibe sonsuz minnettarlığımı belirtir, teşekkür ederim.

Selam ve sevgiler…

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..